هاست پرسرعت
خودرو

رویگردانی دمکرات‌ها از تسلا و علاقه روزافزون جمهوری خواهان به این برند!

رویگردانی دمکرات‌ها از تسلا و علاقه روزافزون جمهوری خواهان به این برند!

اخیراً نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تصور و هویت برند تسلا کاملاً در بین سیاستمداران دستخوش تغییر شده است. این موضوع احتمالاً به خاطر تصمیمات ایلان ماسک مدیرعامل توییتر بوده است.

مرد شماره یک تسلا تصمیم گرفته تمرکز زیادی روی مسائل سیاسی در توییتر داشته باشد و هم‌اکنون اطلاعات گوناگونی را درباره گذشته این شبکه اجتماعی افشا می‌کند و در این میان جهت‌گیری‌های سیاسی مشهودی نیز وجود دارد. البته ماسک می‌گوید واقعاً وارد سیاست نمی‌شود. همچنین زمانی که او از چندی پیش به فکر خرید توییتر بود بسیاری از طرفدارانش خواهان صرف‌نظر از خرید این شبکه اجتماعی بودند. دلیل آن نیز داغ بودن سیاست در آن دوران بود و رفتار و گفتار ماسک به وضوح برخی افراد را وارد راه‌های نادرست می‌کرد.

تا زمان خرید توییتر ماسک اعلام کرد وظیفه او و توییتر حذف تمامی افتضاحات سیاسی است تا به این ترتیب مردم به این پلتفرم اعتماد کنند. البته آن‌طور که به نظر می‌رسد بسیاری از طرفداران وفادار تسلا در حال دور شدن از این برند هستند و در مقابل جمهوری خواهان به طرفداران جدید این خودروساز تبدیل می‌شوند. باید به این نکته اشاره کرد که یک نظرسنجی برای اثبات رویگردانی دمکرات‌ها از تسلا و علاقه روزافزون جمهوری خواهان به این برند کافی نیست اما نشانه‌های زیادی دراین‌باره وجود دارد. باید دانست ماسک دراین‌باره بسیار رک بوده و گفته که به جمهوری خواهان رأی می‌دهد و به دنبال دمکرات‌هایی است که احساس می‌کند او را نادیده گرفته‌اند. مدیرعامل تسلا حتی تا آنجایی پیش رفته که به مردم می‌گوید به جمهوری خواهان رأی دهند. همه این‌ها در زمانی رخ می‌دهد که ماسک اعلام کرده توییتر باید بی‌طرف باشد!

با این تفاسیر، نظرسنجی موردبحث اهمیت زیادی به نظرات مردم درباره تسلا و چگونگی تغییر این عقاید در طول زمان داده است. این نظرسنجی به‌طور خاص به دو حزب آمریکا می‌پردازد و می‌گوید تعداد کمتری از دمکرات‌ها فکر می‌کنند تسلا نسبت به گذشته اخیر خود مواضع مثبتی گرفته است. همچنین برخی جمهوری خواهان نسبت به گذشته علاقه بیشتری به تسلا دارند. این نظرسنجی می‌گوید میزان علاقه خالص به تسلا در بین دمکرات‌ها به ۱۰.۴ درصد در ماه نوامبر کاهش یافته درحالی‌که این رقم در ماه اکتبر ۲۴.۸ درصد بوده است. این رقم در بین جمهوری خواهان از ۲۰ به ۲۶.۵ درصد رسیده است. یکی از تحلیلگران می‌گوید ظاهراً تسلا در حال تبدیل شدن به یک برند متعصب است.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا