چند روزی است برند لوازم خانگی اسنوا سه بیلبورد متفاوت را در سطح شهر تهران نصب کرده است. با دقت بر محتوای این تابلوها متوجه میشوید این بار بهجای تبلیغ لوازم خانگی، بر روی هر تابلو یک جمله با عنوان ماشین و در کنار آن یک خودروی مخفی مورد نمایش قرار گرفته است.
در وبسایت اسنوا نیز این سه پوستر به نمایش در آمده و قید به زودی بر روی آن ها درج شده؛ این اتفاق خبر از یک اقدام عجیب دارد! بنابر اخبار نقل شده در محافل خودرویی، شرکت اسنوا قصد دارد تا به جمع خانواده خودرویی کشور بپیوندد.
«این ماشین کممصرف است»، «این ماشین دو در است» و «این ماشین جادار است» شعارهایی هستند که در کنار تصویر خودرویی مخفی شده با پوشش پارچه آبیرنگ ، اسنوا را بر سر زبانها انداخته است. اسنوا که تا پیش از این با تولید لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر و تلویزیون شناخته میشد حال به نظر میرسد که قصد دارد فعالیت صنعتی خود را در سایر رشتهها نیز توسعه دهد.
کارشناسان خودرو متصورند که اسنوا در نخستین گام برای ورود به صنعت خودرو اقدام به واردات خودرو خواهد کرد. با توجه با آزادسازی واردات خودرو احتمالا اسنوا کار خود را از نقطه کم ریسکی آغاز کرده و در صورت موفقیت وارد مرحله تولید و مونتاژ نیز خواهد شد.






