بازیگوشی گروگو در اولین ویدیو فصل سوم سریال The Mandalorian

بازیگوشی گروگو در اولین ویدیو فصل سوم سریال The Mandalorian

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شده است. در این ویدیو دین جارین با بازی پدرو پاسکال با گروگو به نوارو بازگشته‌اند و در اتاق گریف کارگا با بازی کارل ویترز هستند. در طول ویدیو دین جارین با گریف کارگا در حال صحبت است، اما گروگو در حال بازیگوشی در روی صندلی است و در ادامه تلاش می‌کند تا چند آب نبات از روی میز گریف با استفاده از قدرت فورس بدزدد. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید فصل سوم سریال مندلورین را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

همچنین پوستر جدیدی از فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شده است که در آن شاهد جمع چهار مندلورین مثل دین جارین و بو کاتان هستیم و در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز شاهد باشید:

طبق خلاصه داستان فصل سوم سریال مندلورین، سفرهای مندلورین در کهکشان جنگ ستارگان ادامه دارد. دین جارین که زمانی یک جایزه بگیر تنها بود، اکنون دوباره با گروگو است و در همین حال جمهوری جدید تلاش می‌کند تا کهکشان را از دوران تاریکش دور کند. در‌حالی‌که ماجراجویی با گروگو ادامه دارد، راه مندلورین از متحدان قدیمی خود جدا می‌شود و دشمنان جدیدی سر راه قرار می‌گیرند.

پدرو پاسکال، کتی سکف، کارل ویترز، جانکارلو اسپوزیتو، امیلی اسوالو کریستوفر لوید و ایمی سداریس، از جمله بازیگرانی هستند در فصل سوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، جان فاورو و دیو فیلونی وظیفه ساخت فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده دارند. همچنین ریک فامویا، ریچل موریسون، لی آیزاک چانگ، کارل ویترز، پیتر رمزی و برایس دالاس هاوارد وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده داشته‌اند.

پخش فصل سوم سریال The Mandalorian از تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. فصل سوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان در ۸ قسمت تولید شده است.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل