هزینه و اجرت تعمیرات انواع پژو پارس – ۱۴۰۲
ردیف |
شرح خدمات |
پژو پارس ساده |
پژو پارس دوگانهسوز |
پژو پارس ELX |
۱ |
تعمیر کامل موتور |
۳۶,۳۰۰,۰۰۰ |
۳۹,۶۰۰,۰۰۰ |
۵۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۲ |
تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل |
۲۸,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۴۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۳ |
پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی |
۱۴,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۴,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
۴ |
تعمیر کامل سر سیلندر |
۱۰,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۵ |
باز و بست منیفولد هوا |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۶ |
باز و بست منیفولد دود |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۷ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۸ |
باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۹ |
تعویض فشنگی روغن |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۱۰ |
تعویض شلنگ های بخار روغن |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۱ |
تعویض واشر درب سوپاپ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۲ |
فیلرگیری یا شیم بندی سوپاپ |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۱۳ |
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۴,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۴ |
تعویض تسمه تایمینگ |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۵ |
تعویض تسمه دینام |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱۶ |
تعویض فولی سر میلنگ و باز و بست تسمه دینام |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۱۷ |
تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۱۸ |
تعویض کاتالیست |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۹ |
تعویض شمع |
۵۵۰,۰۰۰ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۲۰ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۲۱ |
تعویض هوزینگ ترموستات |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۲ |
تعویض ترموستات |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۲۳ |
تعویض رادیاتور آب |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۴ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۲۵ |
تعویض شلنگ از منبع به سه راهی |
۰ |
۰ |
۸۵۰,۰۰۰ |
۲۶ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۲۷ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۲۸ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۸۵۰,۰۰۰ |
۸۵۰,۰۰۰ |
۸۵۰,۰۰۰ |
۲۹ |
تعویض شیلنگ بخاری بلند حصیری |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۰ |
تعویض سه راهی آب پشت موتور |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۱ |
تعویض فشنگی آب |
۸۵۰,۰۰۰ |
۸۵۰,۰۰۰ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۳۲ |
تعویض پایه دسته موتور راست |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۳۳ |
تعویض دسته موتور راست |
۹۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۳۴ |
تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۳۵ |
تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۳۶ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
توافقی |
توافقی |
۳۷ |
تعویض پمپ بنزین |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۸ |
تعویض فیلتر بنزین |
۵۵۰,۰۰۰ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۳۹ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۰ |
تعویض شلنگ برگشت بنزین |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۱ |
تعویض منبع کنیستر |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۴۲ |
تعمیر کامل گیربکس |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۳ |
تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۶,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۴ |
تعویض سیم کلاچ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۴۵ |
تعویض کائوچویی gsxr کلاچ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۶ |
تعویض بوش های دوشاخه کلاچ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۴۷ |
تعویض قیفی گیربکس |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۴۸ |
تعویض لیور دنده داخل اتاق |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۴۹ |
تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۵۰ |
تعویض ماهک دنده هر کدام |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۵۱ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۵۲ |
تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۵۳ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۵۴ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۵۵ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۶ |
تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۵۷ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۵۸ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۹ |
تعویض رام زیر موتور |
۵,۶۵۰,۰۰۰ |
۵,۶۵۰,۰۰۰ |
۵,۶۵۰,۰۰۰ |
۶۰ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۱ |
باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۶۲ |
تعویض میل موج گیر جلو هر طرف |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۶۳ |
تعویض قرقری فرمان هر طرف |
۸۰۰,۰۰۰ |
۸۰۰,۰۰۰ |
۸۰۰,۰۰۰ |
۶۴ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۶۰۰,۰۰۰ |
۶۰۰,۰۰۰ |
۶۰۰,۰۰۰ |
۶۵ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر |
۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۶۶ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۷ |
باز و بست اکسل جهت تعمیرات |
۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۸ |
میزان فرمان دستی |
۸۵۰,۰۰۰ |
۸۵۰,۰۰۰ |
۸۵۰,۰۰۰ |
۶۹ |
میزان فرمان با دستگاه |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۷۰ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۱ |
تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۷۲ |
تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۳ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۷,۲۵۰,۰۰۰ |
۷,۲۵۰,۰۰۰ |
۷,۲۵۰,۰۰۰ |
۷۴ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۷۵ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۷۶ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۷۷ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۱,۰۵۰,۰۰۰ |
۱,۰۵۰,۰۰۰ |
۱,۰۵۰,۰۰۰ |
۷۸ |
تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان |
۹۰۰,۰۰۰ |
۹۰۰,۰۰۰ |
۹۰۰,۰۰۰ |
۷۹ |
تعویض پایه دینام |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۵۰,۰۰۰ |
۸۰ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۸۰۰,۰۰۰ |
۸۰۰,۰۰۰ |
۸۰۰,۰۰۰ |
۸۱ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۸۰۰,۰۰۰ |
۸۰۰,۰۰۰ |
۸۰۰,۰۰۰ |
۸۲ |
تعویض کمک فرمان |
۱,۶۵۰,۰۰۰ |
۱,۶۵۰,۰۰۰ |
۱,۶۵۰,۰۰۰ |
۸۳ |
تعویض لوله های کمک فرمان |
۱,۴۵۰,۰۰۰ |
۱,۴۵۰,۰۰۰ |
۱,۴۵۰,۰۰۰ |
۸۴ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۷۵۰,۰۰۰ |
۷۵۰,۰۰۰ |
۷۵۰,۰۰۰ |
۸۵ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۴,۱۵۰,۰۰۰ |
۴,۱۵۰,۰۰۰ |
۴,۱۵۰,۰۰۰ |
۸۶ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۸۷ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۲,۶۵۰,۰۰۰ |
۲,۶۵۰,۰۰۰ |
۲,۶۵۰,۰۰۰ |
۸۸ |
تعویض بوستر و باز و بستن gsxr |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۹ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۰ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف |
۸۵۰,۰۰۰ |
۸۵۰,۰۰۰ |
۸۵۰,۰۰۰ |
۹۱ |
تعویض پمپ ترمز با هواگیری |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۲ |
تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۹۳ |
تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۴ |
تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۵ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۷۵۰,۰۰۰ |
۷۵۰,۰۰۰ |
۷۵۰,۰۰۰ |
۹۶ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۹۷ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۸ |
تعویض دیسک چرخ عقب دو طرف |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۹۹ |
تعویض کاسه چرخ عقب دو طرف |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱۰۰ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۱۰۱ |
تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف |
۸۵۰,۰۰۰ |
۸۵۰,۰۰۰ |
۸۵۰,۰۰۰ |
۱۰۲ |
تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۰ |
۱۰۳ |
تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۱۰۴ |
تعویض سیم ترمز دستی راست |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱۰۵ |
تعویض سیم ترمز دستی چپ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱۰۶ |
تعویض سیم ترمز دستی بلند |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۰ |
۱۰۷ |
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
مجله خبری gsxr