هاست پرسرعت
بازی

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Dumb and Dumber تا Banshee

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Dumb and Dumber تا Banshee

این آخر هفته قرار است به معرفی فیلم کلاسیک Dumb and Dumber، سریال Banshee و جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌ها بپردازیم.

ژانر کمدی از گذشته تا به امروز جزو ژانرهای بسیار محبوب محسوب می‌شود و آثار بسیار برجسته و جالب‌توجهی نیز در آن برای بیننده‌ها ساخته شده است. یکی از آثار برجسته این ژانر نیز فیلم احمق و احمق‌تر (Dumb and Dumber) است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

در ادامه این مطلب از سری مطالب آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم نیز به سراغ معرفی سریال بانشی (Banshee) می‌رویم که پخش آن از سال ۲۰۱۳ میلادی و در قالب چهار فصل شروع شده بود و توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند. در ادامه نیز به معرفی جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌ها می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

فیلم جدید چی ببینیم؟

فیلم بلوند (Blonde)

فیلم بلوند (Blonde)

عوامل سازنده: فیلم «بلوند» اثری در ژانر بیوگرافی، درام و روانشناختی به شمار می‌رود که اندرو دومینیک (Andrew Dominik) آن را کارگردانی کرده است. فیلم‌نامه این فیلم نیز بر اساس رمانی به همین نام محصول سال ۲۰۰۰ میلادی از جویس کارول اویتس (Joyce Carol Oates) نوشته شده است.

داستان و بازیگران: فیلم «بلوند» برداشتی خیالی از زندگی و حرفه بازیگر برجسته مریلین مونرو (Marilyn Monroe) را به نمایش در می‌آورد. در این فیلم، آنا د آرماس (Ana de Armas) نقش این بازیگر مشهور را به تصویر می‌کشد و در کنار او نیز بازیگران دیگری همچون آدرین برودی (Adrien Brody)، بابی کاناواله (Bobby Cannavale)، خاویر ساموئل (Xavier Samuel) و جولین نیکلسون (Julianne Nicholson) حضور دارند.

آیا فیلم «بلوند» ارزش دیدن دارد؟ اظهار نظرهای موجود در فیلم «بلوند» ممکن است تماشای آن را برای بیننده دشوار کند اما باید گفت که با وجود نقش‌آفرینی درخشان آنا د آرماس در نقش اصلی، نگاه نکردن این اثر نیز کار سختی خواهد بود. این فیلم سیاه و سفید نتوانسته تمام بخش‌های زندگی مریلین مونرو را بررسی کند و انتقادهایی نسبت به سبک کارگردانی و نویسندگی اندرو دومینیک وارد است اما رویکرد متفاوت این فیلم نسبت به دیگر آثار بیوگرافی توانسته برای برخی از افراد جالب‌توجه باشد.

فیلم قطار سریع‌السیر (Bullet Train)

فیلم قطار سریع‌السیر (Bullet Train)

عوامل سازنده: فیلم «قطار سریع‌السیر» اثری در ژانر اکشن و کمدی به شمار می‌رود که دیوید لیچ (David Leitch) آن را کارگردانی کرده و فیلم‌نامه آن را نیز زک اولکویچ (Zak Olkewicz) بر اساس رمانی به همین نام محصول سال ۲۰۱۰ قلم زده است.

داستان و بازیگران: در فیلم «قطار سریع‌السیر» برد پیت (Brad Pitt) نقش قاتلی بداخلاق را بازی می‌کند که باید با همکاران قاتل خودش در داخل قطاری سریع‌السیر مبارزه کند. دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند نیز شامل جوئی کینگ (Joey King)، آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry)، مایکل شانون (Michael Shannon) و ساندرا بولاک (Sandra Bullock) است.

آیا فیلم «قطار سریع‌السیر» ارزش دیدن دارد؟ تنوع بازیگران حاضر در فیلم «قطار سریع‌السیر» در کنار اکشن بسیار سریع و جذاب سبب شدند تا حتی پس از اینکه داستان فیلم چیزی برای ارائه کردن ندارد، فیلم همچنان به سمت جلو حرکت کند. بازیگران نقش‌های خود را به خوبی ایفا کرده‌اند و سکانس‌های اکشن نیز به زیبایی طراحی شده‌اند و مطمئنا از تماشای این فیلم لذت خواهید برد.

فیلم اجساد اجساد اجساد (Bodies Bodies Bodies)

فیلم اجساد اجساد اجساد (Bodies Bodies Bodies)

عوامل سازنده: فیلم «اجساد اجساد اجساد» فیلمی در ژانر کمدی تلخ و اسلشر به شمار می‌رود که توسط هالینا ریجن (Halina Reijn) کارگردانی شده است. سارا دلاپ (Sarah DeLappe) نیز فیلم‌نامه این فیلم را نوشته است.

تبلیغات

بازیگران و داستان: فیلم «اجساد اجساد اجساد» داستان گروهی از جوانان را روایت می‌کند که به هنگام طوفان درون عمارتی متروکه گرفتار شده‌اند و در ادامه نیز در آنجا یک فرد مرده را پیدا می‌کنند و حالا نیز سعی دارند قاتل را بیابند. کریستن روپینیان (Kristen Roupenian)، آماندلا استنبرگ (Amandla Stenberg)، ماریا باکالووا (Maria Bakalova)، لی پیس (Lee Pace) و پیت دیویدسون (Pete Davidson) از جمله بازیگران این اثر هستند.

آیا فیلم «اجساد اجساد اجساد» ارزش دیدن دارد؟ بازیگران بی عیب‌ونقص در کنار داستان‌سرایی هوشمندانه باعث شدند تا این فیلم یک اثر غیرمعمول و خوش ساخت باشد که مطمئنا توجه بیننده‌ها را به خودش جلب خواهد کرد. استفاده از موسیقی مناسب و فیلمبرداری خوب نیز جذابیت این اثر را دو چندان کرده‌اند. این اثر می‌تواند توجه علاقه‌مندان به این ژانر را به خود جلب کند.

فیلم راهزن (Bandit)

فیلم راهزن (Bandit)

عوامل سازنده: فیلم «راهزن» اثری در ژانر جنایی و بیوگرافی محصول کانادا به شمار می‌رود که الن اونگار (Allan Ungar) آن را کارگردانی کرده است.

داستان و بازیگران: فیلم «راهزن» بر اساس داستان زندگی واقعی گیلبرت گالوان جونیور ملقب به راهزن پرنده است که در سال ۱۹۸۴ میلادی از زندانی در میشیگان گریخته و از مرز به سمت کانادا فرار می‌کند. او در کانادا از ۵۹ بانک و جواهرفروشی سرقت می‌کند و از جمله مجرمان تحت تعقیب نیروهای ویژه پلیس کانادا محسوب می‌شود. جاش دوهامل (Josh Duhamel)، الیشا کاتبرت (Elisha Cuthbert) و مل گیبسون (Mel Gibson) از جمله بازیگران این فیلم هستند.

آیا فیلم «راهزن» ارزش دیدن دارد؟ بازیگر جاش دوهامل توانسته نقش‌آفرینی خارق‌العاده‌ای از خودش در نقش اصلی فیلم «راهزن» به جای بگذارد که از جمله بهترین نقش‌آفرینی‌های کارنامه هنری‌اش محسوب می‌شود. در این اثر، اکشن و داستان در تعادل بسیار خوبی قرار دارند که آن را به فیلمی سرگرم‌کننده تبدیل کرده است که می‌تواند آخرهفته خوبی را برای شما رقم بزند.

فیلم بخش هشتم (Section Eight)

فیلم بخش هشتم (Section Eight)

عوامل سازنده: فیلم «بخش هشتم» اثری در ژانر اکشن به شمار می‌رود که کریستین سسما (Christian Sesma) آن را کارگردانی کرده است.

داستان و بازیگران: فیلم «بخش هشتم» داستان سربازی را روایت می‌کند که به دلیل گرفتن انتقام از قاتل خانواده‌اش به زندان محکوم می‌شود اما سازمانی او را برای انجام ماموریتی به خدمت می‌گیرد. رایان کوانتون (Ryan Kwanten)، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren)، درموت مولرونی (Dermot Mulroney) و اسکات ادکینز (Scott Adkins) از جمله بازیگران این فیلم هستند.

آیا فیلم «بخش هشتم» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «بخش هشتم» کلیشه‌هایی شرورانه و میهن‌پرستی کورکورانه را به نمایش در می‌آورد که ممکن است بیننده را از خودش براند اما با این وجود، در این فیلم می‌توان نشانه‌هایی از پیشرفت کارگردانی کریستین سسما را مشاهده کرد. تماشای این فیلم بستگی به نظر خود شما دارد.

فیلم ماشین جهنمی (The Infernal Machine)

فیلم ماشین جهنمی (The Infernal Machine)

عوامل سازنده: فیلم «ماشین جهنمی» اثری در ژانر هیجانی و روانشناختی به شمار می‌رود که نویسندگی و کارگردانی آن را اندرو هانت (Andrew Hunt) برعهده داشته است.

داستان و بازیگران: فیلم «ماشین جهنمی» داستان نویسنده‌ای منزوی و جنجالی به نام بروس کاگبرن را بازگو می‌کند که برای نوشتن کتابی به نام ماشین جهنمی به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کرده و حالا نیز نامه‌های بسیار زیادی از طرف طرفداری شیفته دریافت می‌کند. گای پیرس (Guy Pearce)، آلیس ایو (Alice Eve)، الکس پتیفر (Alex Pettyfer)  و جرمی دیویس (Jeremy Davies) از جمله بازیگران این فیلم هستند.

آیا فیلم «ماشین جهنمی» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «ماشین جهنمی» از نقش‌آفرینی بسیار درخشان و جذابی از سوی گای پیرس بهره می‌برد. این بازیگر توانسته سرانجام راحتی و کیفیت را در اجرای خود پیدا کند و امید می‌رود که بتواند این راه را نیز ادامه بدهد. تماشای این فیلم بستگی به نظر خود شما دارد.

سریال جدید چی ببینیم؟

سریال دامر – هیولا: داستان جفری دامر (Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story)

سریال دامر – هیولا: داستان جفری دامر (Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story)

عوامل سازنده: سریال «دامر – هیولا: داستان جفری دامر» اثری در ژانر بیوگرافی، جنایی و درام به شمار می‌رود که توسط رایان مورفی (Ryan Murphy) و ایان برنان (Ian Brennan) برای پخش از سرویس آنلاین نتفلیکس ساخته شده است.

داستان و بازیگران: مینی سریال «دامر – هیولا: داستان جفری دامر» قتل‌های رخ داده توسط قاتل سریالی مشهور جفری دامر را به نمایش در می‌آورد که از اواخر دهه هفتاد تا اوایل دهه نود میلادی باعث وحشت ایالت ویسکانسین شده بود و در این مدت نیز ۱۷ پسر و مرد را به قتل رسانده بود. ایوان پیترز (Evan Peters) نقش اصلی این سریال را بازی می‌کند و در کنار او نیز ریچارد جنکینز (Richard Jenkins)،‌ مولی رینگوالد (Molly Ringwald)، میشل لیرند (Michael Learned) و نایسی نش (Niecy Nash) حضور دارند.

آیا سریال «دامر هیولا: داستان جفری دامر» ارزش دیدن دارد؟ این سریال در زمینه کارگردانی، نویسندگی و نقش‌آفرینی بازیگران عالی است و در کنار آن‌ها نیز توانسته تغییری در ژانر جنایی و درام ایجاد کند. این سریال دست از ستایش و جلا دادن به قاتل‌ها برداشته و در عوض، بیشتر روی شکست‌های سیستماتیک تمرکز کرده است. مطمئنا تماشای این مینی سریال می‌تواند برای آخر هفته شما را سرگرم کند.

فیلم کلاسیک چی ببینیم؟

فیلم احمق و احمق‌تر (Dumb and Dumber)

فیلم احمق و احمق‌تر (Dumb and Dumber)

عوامل سازنده: فیلم «احمق و احمق‌تر» اثری کمدی محصول سال ۱۹۹۴ میلادی به شمار می‌رود که کارگردانی آن را پیتر فارلی (Peter Farrelly) برعهده داشته است. خود او نیز فیلم‌نامه این اثر را به همراه بابی فارلی (Bobby Farrelly) و بنت یلین (Bennett Yellin) قلم زده است.

داستان و بازیگران: فیلم «احمق و احمق‌تر» داستان لوید کریسمس با بازی جیم کری (Jim Carrey) و هری دان با بازی جف دنیلز (Jeff Daniels) را بازگو می‌کند که دو دوست صمیمی اما احمق از رود آیلند هستند و سفری در سراسر آمریکا به مقصد آسپن کلورادو را آغاز می‌کنند تا کیفی پر از پول را به صاحبش بازگردانند. لورن هولی (Lauren Holly)، کارن دافی (Karen Duffy) و مایک استار (Mike Starr) از جمله دیگر بازیگران این فیلم اثر محسوب می‌شوند.

چرا باید فیلم «احمق و احمق‌تر» را دید؟ فیلم «احمق و احمق‌تر» یک کمدی بسیار احمقانه و بی‌امان است که به لطف نقش‌آفرینی درخشان و تحسین‌برانگیز بازیگران اصلی خودش یعنی جف دنیلز و جیم کری بهتر نیز شده است. این دو توانستند جذبه بسیار خوبی در کنار یکدیگر داشته باشند و این فیلم را ارتقاء بدهند. این اثر کمدی مطمئنا می‌تواند اوقات بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

سریال چی ببینیم؟

سریال بانشی (Banshee)

سریال بانشی (Banshee)

عوامل سازنده: سریال «بانشی» اثری اکشن به شمار می‌رود که توسط جاناتان تروپر (Jonathan Tropper) و دیوید شیکلر (David Schickler) برای پخش از شبکه سینمکس ساخته شده است.

داستان و بازیگران: سریال «بانشی» داستان مجرمی با بازی آنتونی استار (Antony Starr) در شهری کوچک به نام بانشی در پنسیلوانیا را بازگو می‌کند که هویت کلانتر به قتل‌رسیده این شهر به نام لوکاس هود را برای خودش بر می‌دارد تا بتواند از رئیس مافیایی قدرتمند به نام ربیت با بازی بن کراس (Ben Cross) پنهان شود. هون لی (Hoon Lee)، فرانکی فیسون (Frankie Faison) و اولریش تامسن (Ulrich Thomsen) از جمله دیگر بازیگران این سریال هستند.

چرا باید سریال «بانشی» را دید؟ با اینکه خشونت بیش از حد ممکن است برخی از بیننده‌ها را از این سریال دور کند اما باید گفت که سریال «بانشی» توانسته به شیوه‌های متمایز و متفاوتی بیننده‌ها را سرگرم و نظر آن‌ها را به خود جلب کند. داستان این سریال مملو از شخصیت‌های جذاب و همچنین ترسناکی همچون کای پروکتور است که به جذاب‌تر شدن سریال کمک شایانی کرده‌اند. سریال «بانشی» در قالب چهار فصل ساخته شده که سه فصل ابتدایی هر کدام ۱۰ قسمت و فصل پایانی ۸ قسمت دارد.


در این مطلب از سری مطالب آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم به سراغ معرفی فیلم کلاسیک «احمق و احمق‌تر»، سریال «بانشی»، فیلم «بلوند»، فیلم «قطار سریع‌السیر»، فیلم «اجساد اجساد اجساد»، فیلم «راهزن»، فیلم «بخش هشتم»، فیلم «ماشین جهنمی» و سریال «دامر – هیولا: داستان جفری دامر» پرداختیم. نظر شما در مورد این آثار چیست؟

meysambBehzaaad

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا