آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Jeanne du Barry تا Talk to Me

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Jeanne du Barry تا Talk to Me

این آخر هفته قرار است به معرفی فیلم Jeanne du Barry و فیلم ترسناک Talk to Me در کنار چندین اثر دیگر بپردازیم.

جانی دپ از جمله بازیگران برجسته و درخشان دنیای سینما به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر درگیر حواشی بسیار زیادی بوده است. اختلافات او با همسر سابقش امبر هرد سبب شد تا آن‌ها دادگاه‌های متعددی را پشت سر بگذرانند، دادگاه‌هایی که بسیار جنجالی و بحث‌برانگیز بودند و می‌توان گفت که باعث لطمه خوردن به حرفه هر دوی آن‌ها شد.

در هر صورت، جانی دپ پس از چندین سال دوری از دنیای سینما و بازیگری و بایکوت شدن از سوی هالیوود، در فیلم ژان دو باری (Jeanne du Barry) بازی کرده است، فیلمی که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. در ادامه این مطلب از سری مطالب «آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم» نیز به سراغ معرفی فیلم با من حرف بزن (Talk to Me) و سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون (The Walking Dead: Daryl Dixon) می‌رویم. همراه با ما باشید.

فیلم ژان دو باری (Jeanne du Barry)

فیلم Jeanne du Barry

عوامل سازنده: فیلم «ژان دو باری» اثری در ژانر تاریخی و درام به شمار می‌رود که مایوین فیلم‍نامه آن را قلم زده است. خود وی علاوه بر اینکه یکی از تهیه‌کننده‌های فیلم بوده، سکان کارگردانی را نیز در دست داشته است.

داستان و بازیگران: فیلم «ژان دو باری» با بازی مایوین و جانی دپ در نقش‌های اصلی است. این فیلم داستان مادام دو بری را دنبال می‌کند که از هوش و جذابیت خودش استفاده می‌کند تا بتواند در جامعه پیشرفت کند. او به سوگلی پادشاه لوئی پانزدهم تبدیل می‌شود و شاه را شیفته و عاشق خودش می‌کند. همین نیز باعث می‌شود تا او برخلاف تمام اصول اخلاقی، به کاخ ورسای بیاید، جایی که رابطه‌اش با شاه باعث رسوایی دربار می‌شود. پیر ریچارد، بنجامین لاورنهه، نوئمی لووفسکی، پاسکال گرگوری و تعدادی دیگر از جمله دیگر بازیگران حاضر در این اثر سینمایی هستند.

آیا فیلم «ژان دو باری» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «ژان دو باری» یکی از گران‌ترین فیلم‌های سینمای فرانسه به شمار می‌رود که با حضور جانی دپ در نقش اصلی است و به نوعی، این اثر سینمایی بازگشت این بازیگر برجسته به دنیای سینما پس از اختلافات و دادگاه‌های او با همسر سابقش یعنی امبر هرد به شمار می‌رود.

فیلم «ژان دو باری» به شدت پر زرق و برق شده تا آن سادگی و وضعیت عادی‌اش کمتر به چشم بیاید و اثری بی‌هدف به شمار می‌رود که تلاش دارد داستان زنی بدنام را به نمایش بگذارد. این در حالی است که بازیگران توانستند به‌خوبی از پس نقش‌های خودشان بربیایند و مطمئناً تماشای این اثر برای طرفداران جانی دپ جذاب خواهد بود.

فیلم با من حرف بزن (Talk to Me)

فیلم Talk to Me

عوامل سازنده: فیلم «با من حرف بزن» اثری ترسناک و فراطبیعی به شمار می‌رود که سکان کارگردانی آن را دنی و مایکل فیلیپو در دست داشتند. فیلم‌نامه این اثر را نیز دنی فیلیپو به همراه بیل هینزمن و بر اساس ایده‌ای از دیلی پیرسون قلم زده‌اند.

داستان و بازیگران: فیلم «با من حرف بزن»  داستان گروهی از نوجوانان را دنبال می‌کند که متوجه می‌شوند قدرت آن را دارند که با استفاده از یک دست مرموز مومیایی شده با ارواح ارتباط برقرار کنند ولی این کار سبب می‌شود تا اوضاع به هم بریزد. در این اثر سینمایی سوفی وایلد، الکساندرا جنسن، جو بیرد، اوتیس دانجی، میراندا آتو و زوئی تراکس نقش‌آفرینی می‌کنند.

آیا فیلم «با من حرف بزن» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «با من حرف بزن» اثری ترسناک است که از داستانی گیرا بهره می‌برد و جلوه‌های عملی آن واقعاً چشمگیر هستند و همین نیز سبب شده تا به هنگام تماشای این اثر سینمایی بیننده‌ها سرگرم شوند. این اثر ترسناک یک فیلم قرن بیست و یکمی و مدرن به شمار می‌رود که روی پایه‌هایی کلاسیک ساخته شده است. مطمئناً علاقه‌مندان به ژانر ترسناک از تماشای این اثر سینمایی لذت خواهند برد.

سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون (The Walking Dead: Daryl Dixon)

سریال The Walking Dead Daryl Dixon

عوامل سازنده: سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» اثری تازه از فرنچایز «واکینگ دد» به شمار می‌رود که در ژانر درام، ترسناک و پسا آخرالزمانی است و توسط دیوید زابل برای شبکه ای‌ام‌سی ساخته شده است. این سریال پنجمین نسخه فرعی از سریال «مردگان متحرک» به شمار می‌رود.

داستان و بازیگران: در سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» نورمن ریدوس بار دیگر نقشش را به‌عنوان دریل دیکسون بازآفرینی می‌کند. در کنار وی نیز کلمانس پوئزی، ان شاریر و آدام ناگایتیس نیز نقش‌آفرینی می‌کنند. این سریال داستان دریل دیکسون را دنبال می‌کند که در سواحل فرانسه حضور پیدا می‌کند و این در حالی است که دقیق نمی‌داند چطور و چرا به اینجا آمده است. حالا او در تلاش است تا دوباره به خانه بازگردد ولی قبل از آن تصمیم می‌گیرد تا به افرادی که با آن‌ها آشنا شده کمک کند.

آیا سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» ارزش دیدن دارد؟ سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» با تمرکز روی شخصیت دریل دیکسون که یکی از شخصیت‌های محبوب این فرنچایز پسا آخرالزمانی و زامبی محور به شمار می‌رود و همچنین قرار دادن این شخصیت در محیطی تازه، توانسته اثری جالب‌توجه را خلق کند که در عین اینکه بسیار آشنا به نظر می‌رسد، حس و حال تازه‌ای دارد. همین نیز سبب شده تا تماشای این سریال برای طرفداران سریال اصلی و همچنین نورمن ریدوس جذاب باشد.


در این مطلب از سری مطالب آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم به سراغ معرفی فیلم «ژان دو باری»، فیلم «با من حرف بزن» و همچنین سریال تازه «مردگان متحرک: دریل دیکسون» رفتیم. نظر شما درباره این آثار چیست؟

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل