هاست پرسرعت
بازی

آرون پال می‌گوید که دیگر با نقش جسی پینکمن خداحافظی کرده است

آرون پال می‌گوید که دیگر با نقش جسی پینکمن خداحافظی کرده است

ستاره‌ی سریال Breaking Bad و فیلم El Camino، یعنی آرون پال می‌گوید که به نظر او پرونده‌ی شخصیت جسی پینکمن برای همیشه بسته شده است.

بعد از شش فصل بسیار تماشایی و دیدنی، سریال Better Call Saul (بهتر است یا سال تماس بگیری) به ایستگاه پایانی خود رسید و بدین ترتیب طبق نظر دست‌اندرکاران این مجموعه، دنیای Breaking Bad (افسارگسیخته) با دو سریال و یک فیلم رسماً به کار خود پایان داد.

در فصل پایانی این مجموعه، بینندگان شاهد بازگشت دو شخصیت افسانه‌ای و محبوب این مجموعه، یعنی والتر وایت و جسی پینکمن بودند. حال به همین مناسبت، آرون پال که نقش‌آفرینی جسی پینکمن را بر عهده داشته است؛ در گفتگویی از مسائل مختلف پیرامون این شخصیت و بازگشت به این نقش برای سریال Better Call Saul صحبت کرده است.

او می‌گوید از اینکه سکانس‌هایی که جسی پینکمن در آن حضور دارد، قبل از وقوع وقایع تراژیک این سری و زمانی که هنوز اندکی امید و شادی در دل جسی وجود دارد رخ می‌دهد بسیار خوشحال است؛ زیرا این مسئله باعث رقم خوردن تجربه‌ی متفاوتی برای او و مخاطبان شده است. او در این باره می‌گوید:

بله، بسیار زیبا بود. چهره‌های آشنای زیادی بودند؛ بسیاری از کسانی که ما با آن‌ها از قسمت اول Breaking Bad همکاری کردیم نیز همچنان بخشی از این تیم بودند. همچنین بسیاری از آن‌ها در فیلم El Camino نیز حضور داشتند. بازگشت والتر و جسی اتفاق بزرگی بود و من بسیار از این مسئله که ما آن‌ها را در این سریال در بازه‌ای از زمان ملاقات کردیم که هنوز بسیاری از اتفاقات تراژیک Breaking Bad به وقوع نپیوسته است بسیار خوشحالم.

تبلیغات

او همچنین می‌گوید که هنگامی برای ایفای این نقش بازگشت و مشغول کار با همکاران و سایر دست‌اندرکاران سریال Better Call Saul بود؛ همه چیز بسیار طبیعی پیش‌رفته و گویی اصلاً از زمانی که آن‌ها روی سریال Breaking Bad کار می‌کردند، مدت زیادی نگذشته است.

او می‌گوید که به جسی پینکمن عشق می‌ورزد و این شخصیت تا ابد جایی مخصوص در قلب او خواهد داشت؛ با این حال او می‌گوید که کارش با جسی پینکمن تمام شده و سکانس‌هایی که او در Better Call Saul حضور داشت را به عنوان خداحافظی با این شخصیت تلقی می‌کند. او درباره‌ی همکاری با دوستان قدیمی خود و شخصیت جسی پینکمن می‌گوید:

این درست مثل وصال دوباره با یک دوست صمیمی است. شاید شما مدتی از هم دور بوده باشید؛ ولی وقتی پیش او برگردید، انگار هیچ‌چیز تغییر نکرده است و اصلاً زمان زیادی از آخرین باری که همدیگر را دیدید نگذشته است.

همه‌ی ما شخصیت‌هایی که در طول سالیان نقششان را ایفا کردیم به خوبی می‌شناسیم و با آن‌ها زندگی کردیم. من عاشق پینکمن هستم. او در قلب من همیشه‌ جایی ویژه خواهد داشت؛ اما با اطمینان می‌توانم بگویم که ما پینکمن را در Better Call Saul برای آخرین بار دیدیم. این یک خداحافظی بسیار زیبا بود.

یکی از تغییراتی که بینندگان در کمیوهای Better Call Saul احساس کردند؛ مسن‌تر شدن شخصیت جسی پینکمن بود که اتفاقی کاملاً طبیعی است و برای سایر ستارگان این مجموعه نیز بخاطر اینکه مدت زمان به نسبت زیادی از تولید سریال Breaking Bad گذشته است، رخ داده است. با این حال بعضی از کاربران این مسئله را که بازیگرانی که مسن‌تر شدند باید نقش شخصیت‌هایی که هنوز بسیار جوان هستند را بازی کنند، دست‌مایه‌ی طنز و شوخی قرار دادند.

او در این‌ باره گفت:

بیاید صادق باشیم، من اصلا مسن نشده‌ام! (با خنده) همیشه کسانی پیدا می‌شوند که بالاخره دست‌آویزی برای گیر دادن پیدا کنند. این بسیار روشن است که من مسن شده‌ام، همه‌ی ما مسن شده‌ایم. دورانی که من این نقش را ایفا می‌کردم، جزو اوقات طلایی من بود و من بسیار از ایفای این نقش لذت می‌بردم. حال که پس از چند سال دوباره بازگشتم نیز دقیقاً به همان میزان از ایفای نقش جسی لذت بردم.

این بسیار جذاب بود که من توانستم نهایت بازیگوشی و سرزندگی جسی پینکمن را نشان دهم. پینکمن در زمان رخداد این سکانس‌ها یکی از بی‌دغدغه‌ترین انسان‌های روی کره‌ی زمین بود. مخصوصاً اگر که این زمان را با وقایعی که در آینده‌ی نزدیک برای او اتفاق می‌افتد، مقایسه کنید. این یک چالش بسیار زیبا بود.

به نظر می‌رسد که دنیای Breaking Bad تجربه‌ای تکرارنشدنی برای مخاطبان و دست‌اندرکاران بوده است و حال با رسیدن به ایستگاه پایانی، آن‌ها در حال به اشتراک گذاشتن خاطراتشان از این تجربه‌ فراموش‌نشدنی هستند.

منبع: مووی وب

PayaCastAMIR WAZOWSKIDARKSIRENsoosmarwoooooooow1100meysambSquatlatex2ArnaldMahyarMsmnavidphoenixموای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا