هاست پرسرعت
بازی

آشنایی با بهترین لوازم جانبی موبایل که هر گوشی هوشمندی به آن نیاز دارد

آشنایی با بهترین لوازم جانبی موبایل که هر گوشی هوشمندی به آن نیاز دارد

صدها دستگاه تلفن همراه هر سال عرضه می‌شوند که مجهز به مجموعه‌ای از به روزرسانی‌های افزایش دهنده عملکرد هستند و در همان زمان، هزاران نفر نیز هرساله گوشی‌های هوشمند خریداری می‌کنند. صرف نظر از عملکرد گوشی هوشمند شما، لوازم جانبی حیاتی تلفن همراه شما وجود دارد که نه تنها طول عمر آن را افزایش می‌دهد، بلکه از قابلیت استفاده آن نیز لذت خواهید برد.

بنابراین در این مطلب، بهترین لوازم جانبی موبایل سال ۱۴۰۱ را بررسی خواهیم کرد که باید برای گوشی هوشمند خود تهیه کنید. بسیاری از این لوازم جانبی اقلام ارزان قیمتی هستند که می‌توانند قابلیت‌های عکاسی گوشی شما را افزایش داده و حتی آن را در برابر آب مقاوم کنند.

1.محافظ صفحه نمایش شیشه ای

اگر در حال خرید گوشی هستید، اولین لوازم جانبی موبایلی که باید تهیه کنید یک قاب محافظ است. انواع زیادی در دسترس است و برخی از آن‌ها واقعا کار را انجام نمی‌دهند. همیشه باید یکی را انتخاب کنید که لبه‌های گوشی شما را به منظور جذب هر گونه ضربه یا آسیب فیزیکی که ممکن است رخ دهد، جذب کند.

خوشبختانه، برخی از تولیدکنندگان تلفن همراه یک قاب محافظ را در جعبه یک گوشی جدید قرار می‌دهند، بنابراین ممکن است مجبور به خرید آن نباشید. اما اگر در مورد برند گوشی شما اینطور نیست، توصیه می‌کنیم فورا یک محافظ صفحه نمایش شیشه سکوریت را بردارید.

2.یک پاور بانک قابل حمل

آشنایی با بهترین لوازم جانبی موبایل که هر گوشی هوشمندی به آن نیاز دارد

خرید پاوربانک مهم است زیرا می توان از آن برای شارژ در حین حرکت استفاده کرد. به دلیل بسیاری از ویژگی‌ها، بسیاری از مدل‌های جدید تلفن همراه سریع‌تر شارژ می‌شوند. زمانی که شما یک جلسه یا قرار ملاقاتی دارید و نیاز به GPS یا داده تلفن همراهتان در تمام طول روز روشن باشد، تمام شدن باتری ممکن است خسته کننده باشد.

اگرچه برخی از گوشی‌های هوشمند با باتری‌های بادوام وجود دارند، اما برخی از افراد از تلفن‌های خود برای کار استفاده می‌کنند و فرآیندهای تخلیه باتری دیگری را اجرا می‌کنند که باتری را به حداکثر می‌رساند. در این مورد، یک پاوربانک قابل حمل مهم است، زیرا می توانید آن را در هر مکانی با خود حمل کنید تا دستگاه خود را شارژ کنید.

3.یک قاب حفاظتی

یکی دیگر از لوازم جانبی مهم که در صورت خرید یک گوشی جدید باید تهیه کنید، یک قاب محافظ است. مدل‌های مختلفی از کیف‌های چرمی گرفته تا مدل‌های لاستیکی موجود است. نکته مهم این است که دستگاهی را انتخاب کنید که دستگاه شما را در برابر ضربه محافظت کند و از ترک‌های خطرناک جلوگیری کند.

تبلیغات

اگرچه برخی از قاب‌های محافظ می‌توانند برچسب‌های قیمت بالایی داشته باشند، اما ارزش خرید آن‌ها را دارند تا از گوشی‌های هوشمندتان در برابر خطر شکستن آن‌ها در زمان سقوط محافظت کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم یک کیف ضد آب و ضربه گیر تهیه کنید که در طولانی مدت از دستگاه شما محافظت کند.

4.هدست یا هندزفری بی‌سیم

برخی از افراد نمی‌توانند یک روز را بدون گوش کردن موسیقی خوب پشت سر بگذارند، جایی که این لوازم جانبی وارد می‌شود. همیشه به دنبال هدست یا هندزفری بی‌سیم باشید که موسیقی شما را بهبود می‌بخشد و نحوه گوش دادن به موسیقی را متحول می‌کند.

در حال حاضر تعداد زیادی هدست یا هندزفری بی‌سیم باورنکردنی در بازار وجود دارد که در انواع سبک‌ها و ویژگی‌ها عرضه می‌شوند. مطمئن شوید که یک باتری با حذف نویز عالی، بادوام طولانی و موارد دیگر تهیه کنید تا به مرور زمان به گوش‌های شما آسیب نرسانند.

5. هولدر موبایل

آشنایی با بهترین لوازم جانبی موبایل که هر گوشی هوشمندی به آن نیاز دارد

گوشی‌های هوشمند هر سال بزرگ‌تر می‌شوند و به زودی گوشی‌هایی با صفحه نمایش ۷ تا ۸ اینچی در دست خواهیم داشت که دیگر تبلت نیست، بلکه یک گوشی هوشمند خواهد بود. صفحه نمایش‌های بزرگ برای تماشای فیلم‌ها و دریافت برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه شما و غیره مهم هستند، اما اگر همیشه گوشی خود را با دست خود نگه دارید، خیلی زود خسته کننده خواهد شد.

با خرید هولدر موبایل و افزایش تجربه تماشای خود، به سادگی دست خود را آزاد کنید. با هولدر موبایل می‌توانید با دوستانتان فیلم تماشا کنید یا فیلم‌های آموزشی را راحت تماشا کنید. همچنین شما می‌توانید یک هولدر مخصوص ماشین خریداری کنید تا هنگام رانندگی حواستان به گوشی پرت نشود.

سخن پایانی

برای جمع‌بندی همه چیز، صدها لوازم جانبی موبایل وجود دارد که به طور مداوم منتشر می‌شوند و فهرست کردن همه آن‌ها بسیار سخت است. بنابراین شما به سادگی باید بفهمید که کدام لوازم جانبی موبایل برای کارهای روزمره شما ضروری هستند و چگونه می‌توانند زندگی یا کار شما را آسان‌تر کنند و به جای آن به سراغ آن‌ها بروید. در انتهای این مطلب اشاره کنیم که خرید کابل شارژر گوشی و حتی شارژر گوشی گاهی اوقات لازم است. زیرا اگر باتری آسیب ببیند ممکن است دیگر گوشی ما مثل روز اول کار نکند و هزینه زیادی روی دست‌مان بگذارد.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا