آشنایی با ساعت های هوشمند جدید بازار؛ از پرچم دار تا اقتصادی

آشنایی با ساعت های هوشمند جدید بازار؛ از پرچم دار تا
اقتصادی

یکی از گجت های کاربردی در زندگی رومزه، ساعت هوشمند است. این گجت‌ها به دلیل ویژگی‌های کاربردی که ارائه می‌دهند تبدیل به محصولی پر طرفدار شده‌اند و در طول سال برندهای مختلف، مدل های جدیدی از این محصول را به بازار ارائه می دهند. طبق روال هر ساله، در چند ماه گذشته مدل های جدیدی از ساعت های هوشمند در برندهای مختلف به بازار ارائه شد. در ادامه قصد معرفی جدیدترین مدل های ساعت هوشمند در بازه های قیمتی متفاوت در بازار را به شما معرفی می کنیم.

جدیدترین مدل های ساعت هوشمند بازار

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 Classic

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۶ کلاسیک جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ در بازار محسوب می‌شود. این ساعت پردازنده داخلی Exynos W 930 با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی دارد. سیستم عامل پیش فرض قرار گرفته روی این محصول Wear OS 4 است و این ساعت از طریق بلوتوث نسخه 5.3 با تمامی گوشی‌های مبتنی بر اندروید ۶ به بالا وصل می‌شود. با استفاده از استاندارد IP68 که برای این ساعت در نظر گرفته شده خیالتان از بابت نفوذ آب و گرد و غبار به داخل ساعت راحت می‌شود.

سنسور BioActive سامسونگ می‌تواند میزان ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک را بسنجد. همانند مدل‌های سری قبل ساعت جدید سامسونگ طراحی گرد دارد. اندازه این صفحه‌نمایش نیز به 1.47 اینچ می‌رسد. قابلیت مکالمه و پشتیبانی از دیگر ویژگی‌هایی است که در این ساعت قرار دارد. باتری ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعتی آن نیز توانایی خوبی در نگهداری شارژ دارد.

ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum

ساعت هوشمند اپل را اکثر کاربرانی که علاقه زیادی به تکنولوژی دارند می‌شناسند. اپل واچ سری ۸ یکی از جدیدترین ساعت‌های تولید شده توسط این برند است که قابلیت‌های کاربردی زیادی را درون خود جا داده و ساعتی کامل و بی نقص محسوب می‌شود. اپل واچ سری ۸ سیستم عامل WearOS 9 دارد و با تمامی گوشی‌های آیفون مبتنی بر iOS 16 به بالا سازگار است. این ساعت را می‌توانید به گوشی‌های اندرویدی نیز وصل کنید؛ اما ممکن است برخی از قابلیت‌های آن فعال نشود. برای مقاومت محصول در برابر آب و گرد و غبار اپل IPX6 را برای آن در نظر گرفته است.

این محصول سنسورهایی مانند سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب، ‌فشارسنج و غیره را در خود جای داده که می‌تواند آن را تبدیل به دستیاری برای پیگیری وضعیت سلامتیتان کند. با استفاده از میکروفون و اسپیکر قرار گرفته روی بدنه محصول می‌توانید به راحتی اقدام به برقراری تماس و مکالمه کنید. صفحه نمایش اپل واچ سری ۸ که یکی از جدیدترین ساعت هوشمندهای بازار است 1.9 اینچ از نوع Retina LTPO OLED است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active

در ادامه معرفی جدیدترین مدل ساعت هوشمند در بازار، محصولی از برند محبوب شیائومی است. ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active ساعتی برای کاربری روزمره و ورزشی محسوب می‌شود که مجهز به سنسورهای شمارشگر ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون و شتاب سنج شده است.

این ساعت صفحه‌نمایشی از نوع LCD دارد و اندازه آن نیز 1.83 اینچ در نظر گرفته شده است؛ همچنین میزان روشنایی آن به 450 نیت می‌رسد که عدد قبل توجهی محسوب می‌شود و به راحتی می‌توانید جزئیات را زیر نور آفتاب نیز مشاهده کنید.

ساعت شیائومی مدل Watch3 Active بلوتوث داخلی نسخه 5.3 دارد که یکی از جدیدترین فناوری‌های بلوتوث است و اتصال سریع و پایداری با گوشی‌های مبتنی بر اندروید ۶ به بالا و iOS 12 به بالا سازگاری برقرار می‌کند. از دیگر قابلیت‌‌های برجسته این محصول داشتن مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر است؛ بنابراین می‌توانید از آن برای ورزش‌های آبی نیز استفاده کنید. داشتن باتری 289 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند در استفاده معمولی تا 12 روز و در صورت استفاده سنگین تا ۸ روز شارژدهی داشته باشد.

ساعت هوشمند تی سی اچ مدل z40 و z10

آخرین گزینه معرفی شده در مقاله جدیدترین مدل ساعت هوشمند در بازار ساعت‌ هوشمند برند تی سی اچ  را به شما معرفی می‌کنیم که جزو ساعت های هوشمند ارزان قیمت قرار میگیرد. این برند ورود خود به بازار را با دو ساعت Z10 و Z40 آغاز کرد.

بدنه ساعت تی سی اچ  z40 از جنس آلیاژ و پلاستیک abs در نظر گرفته شده تا مقاومت خوبی در برابر ضربه یا خط و خش داشته باشد. بند آن نیز سیلیکونی است که قابل تعویض است و می‌توانید آن را با بند و رنگ دلخواهتان تعویض کنید. باتری این ساعت هوشمند 220 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌تواند ۵ تا ۷ روز شارژدهی داشته باشد. گجت هوشمند تی سی اچ z40 از زبان فارسی در منو و پیام پشتیبانی می‌کند و با استفاده از میکروفون و اسپیکر در نظر گرفته شده برای آن می‌توانید اقدام به برقراری تماس و مکالمه کنید.

این ساعت را می‌توانید به گوشی‌های مبتنی بر اندروید ۵ به بالا و iOS 9  به بالا وصل کنید. صفحه نمایش ساعت TCH از نوع امولد است و  رزولوشن 466 در 466 را ارائه می‌دهد؛ همچنین این صفحه نمایش اندازه 1.43 اینچی با فرم گرد دارد که آن را مناسب اشخاصی می‌کند که ساعت گرد می‌پسندند. از حسگرهای این محصول می‌توان به گام شمار، کالری شمار، پایش خواب و حسگرهای مخصوص بانوان اشاره کرد؛ همچنین این محصول از فعالیت‌های ورزشی متنوعی مانند راه رفتن، ‌ دوچرخه سواری، کوهنوردی، بسکتبال و غیره نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند تی سی اچ Z10  صفحه‌نمایشی از نوع TFT دارد و رزولوشن 240 در 296 را ارائه می‌دهد. فرم صفحه‌نمایش این محصول مستطیلی است و اندازه آن نیز ۲ اینچ در نظر گرفته شده است. با استفاده از فناوری بلوتوث می‌توانید ساعت TCH را به گوشی‌های مبتنی بر اندروید 5 به بالا و iOS 9  به بالا وصل کنید. از سنسورهای در نظر گرفته شده برای این محصول می‌توان حسگرهای گام شمار، کالری شمار، حسگر پایش خواب، تشخیص سطح اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب را نام برد که برای محصولی در این رنج قیمتی مزیت بزرگی محسوب می‌شود؛ همچنین این ساعت از فعالیت‌های ورزشی متنوعی نیز پشتیبانی می‌کند.

روی بدنه آن اسپیکر و میکروفون قرار گرفته که این قابلیت را برایتان فراهم می‌کند که بدون استفاده از گوشی بتوانید اقدام به تماس و مکالمه کنید. پشتیبانی از اعلان‌های فارسی نیز از مزیت‌های این محصول محسوب می‌شود. منبع انرژی محصول نیز باتری 230 میلی‌آمپر ساعتی است که ۵ تا ۷ روز بازدهی باتری دارد. خرید ساعت هوشمند برند تی سی اچ برای افرادی که به دنبال ساعت ارزان قیمت ولی با قابلیت های کاربردی هستند، گزینه ی خوبی است.

جمع‌بندی

جدیدترین ساعت‌های هوشمند بازار قابلیت‌های کاربردی زیادی را ارائه می‌دهند. در این لیست سعی کردیم ساعت‌های هوشمند جدید با قیمت‌های متنوع را معرفی کنیم. تمامی ساعت‌های معرفی شده مجهز به به‌روزترین سنسورها و قابلیت‌ها هستند که به آن‌‌ها ارزش خرید بالایی می‌دهد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل