آغاز سال نو با آرزوی تغییراتی بنیادین

آغاز سال نو با آرزوی تغییراتی بنیادین

بهار ۱۴۰۲ از راه رسید و یک سال دیگر را با همه تلخی‌ها، سختی‌ها، امید و ناامیدی‌ها به خاطرات سپردیم.

سالی که گذشت را با امیدهایی واهی ناشی از وعده‌های پوشالی مسئولان چون واردات خودرو، حذف قرعه‌کشی خودروها و کنترل بازار و ارزان شدن محصولات داخلی آغاز کردیم. هرچه از سال بیشتر سپری شد، این وعده‌ها بیشتر رنگ باخت و با تغییراتی در آن‌ها بیشتر رنگ و بوی نمایشی به خود گرفت. قرعه‌کشی تقریباً حذف شد اما جای خود را به اولویت‌بندی داد. بورس وارد کارزار فروش خودرو شد و سپس در جنگی داخلی بین قدرت‌های درون دولت، عرصه را به شورای رقابت باخت. واردات خودرو کلید خورد اما نه قیمت‌ها آن چیزی است که وعده داده شده بود و نه تعداد چند صد دستگاهی واردات دردی از کسی دوا می‌کند. کلکسیون حرکات پوپولیستی وزارت صمت هم ادامه دارد. از تغییر مدیرعامل ایران‌خودرو برای فروش خارج از ضابطه تعدادی خودرو به مدیرانش تا زیر سؤال بردن بهمن موتور برای فروش‌های سازمانی. درعوض این وزارت خانه چشم بر گران‌فروشی‌ها و دزدیدن از کیفیت و ایمنی بسته است.

اما سال ۱۴۰۱ تلخی‌های بی‌شمار دیگری نیز داشت. رنج‌ها و یاس‌ها و نگرانی‌هایی که پاسخی دریافت نکردند. در این میانه کار ما در gsxr به‌عنوان یک رسانه نیز چالش‌های مداومی داشت. حتی دیگر یک اتصال درست به منابع خبری خارجی هم به‌سادگی ممکن نیست بستر اینترنت داخلی نیز برای کار رسانه کار را برای بیش‌ازپیش دشوار کرده است.

بااین‌حال ما هنوز ناامید نیستیم. سال جدید را می‌توانیم با تحولی واقعی آغاز کنیم. این تحول می‌تواند با تغییراتی بنیادین در مسئولان مخصوصاً وزارت صمت و مدیران خودرویی استارت بخورد. تصمیمات بنیادینی چون باز کردن دروازه‌های واردات و مبارزه واقعی با مافیای خودرو، خواب شیرین بهاری این روزهاست. بیایید با این رؤیای محال سال را آغاز کنیم.

درنهایت از همه شما همراهان عزیز gsxr به خاطر یک سال تحمل کاستی‌هایمان قدردانی می‌کنیم. سپاس که با نقدها و تشویق‌هایتان راه را به ما نشان می‌دهید. برای همه شما آرزوی رضایت از ایام، موفقیت‌های بی‌کران، سلامتی و شادی و آرامش داریم. از همکاران خوب و همواره پشتیبانمان در خانواده زومیت هم نهایت سپاس را داریم. در سال جدید رویکردهای جدیدی خواهیم داشت که به‌تدریج رونمایی خواهیم کرد. مهم‌ترین آن‌ها برنامه‌های بخش رسانه تصویری خواهد بود که با راهنمایی شما می‌تواند به بار نشیند.

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم، فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم

اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد، من و ساقی به هم تازیم و بنیادش براندازیم

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۴۲ رای

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل