هاست پرسرعت
خودرو

آفرود با لامبورگینی هوراکان استراتو یک ساعت پس از تحویل!

آفرود با لامبورگینی هوراکان استراتو یک ساعت پس از تحویل!

روش صحیح آب‌بندی خودرو چیست؟ در دنیای خودرو طرح چنین سؤالی معادل شروع بحث‌های سیاسی خواهد بود بنابراین ما پاسخ این بحث را به شما عزیزان واگذار می‌کنیم اما می‌خواهیم آفرود لامبورگینی هوراکان استراتو درست یک روز پس از تحویل را خدمت شما تقدیم نماییم!

بیایید با یکدیگر ویدئوی فردی را تماشا کنیم که تصمیم گرفته است به روشی متفاوت خودروی خود را آب‌بندی نماید. البته ما درباره یک خودروی اقتصادی یا رده میانی ارزان‌قیمت صحبت نمی‌کنیم چراکه این لامبورگینی هوراکان استراتو با ۲۸۰ هزار دلار قیمت در حدود ۳ دقیقه پس از تحویل از نمایندگی راهی کوه شده است! البته سه دقیقه آن چیزی است که در این کلیپ دیده می‌شود چراکه مطمئن هستیم سفر این لامبورگینی از نمایندگی در یوتا تا کوه‌های موردبحث زمان بیشتری طلب کرده است.

مالک خودرو می‌گوید تقریباً یک ساعت پس از رانندگی با خودروی خود سر تا پای لامبورگینی را گلی کرده است. او می‌گوید تنها پس از چند ده کیلومتر رانندگی با استراتو راهی مسیرهای خارج از جاده شده است. البته به نظر می‌رسد آفرود این خودرو در مسیری نسبتاً هموار انجام می‌شود و تقریباً هر خودروی دیگری نیز می‌تواند از آن عبور کند. در حقیقت راننده به وجود خودروهای دیگر در مسیر اشاره می‌کند و در یک نقطه می‌توانیم تویوتا کرولایی را ببینیم که از همین مسیر عبور می‌کند. البته کرولا فاقد پیشرانه ۱۰ سیلندر با ۶۰۲ اسب بخار و همچنین سیستم چهار چرخ محرک است و قیمتش هم هرگز به ۳۰۰ هزار دلار نزدیک نمی‌شود؛ اما هدف از تولید استراتو زدن به دل جاده‌های نه چندان مسطح با استفاده از لاستیک‌های کاراتر و اندکی ارتفاع بیشتر از سطح زمین بوده است.

اما حدس می‌زنیم شرکت لامبورگینی انتظار ندارد مالکان زیادی با این سوپر اسپرت راهی بیراهه‌ها شوند. به عنوان سخن پایانی باید گفت تنها ۱۴۹۹ دستگاه از لامبورگینی هوراکان استراتو تولید خواهد شد و به همین خاطر انتظار می‌رود بسیاری از آن‌ها بیشتر عمر خود را در گاراژهای مجهز بگذرانند هرچند همین حالا می‌دانیم حداقل یکی از آن‌ها آفرود سبکی را تجربه کرده است!

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۴۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا