هاست پرسرعت
بازی

آل پاچینو: تیموتی شالامی باید در بازسازی فیلم Heat ایفای نقش کند

آل پاچینو: تیموتی شالامی باید در بازسازی فیلم Heat ایفای نقش کند

آل پاچینو بازیگر بزرگ سینمای هالیوود اعتقاد دارد که تیموتی شالامی بهترین گزینه برای جانشینی او در بازسازی احتمالی فیلم Heat می‌باشد.

در سال 1995 شاهد فیلمی تحت عنوان Heat به کارگردانی مایکل مان (Michael Mann) و هنرنمایی دو ستاره بزرگ سینما آل پاچینو (Al Pacino) و رابرت دنیرو (Robert De Niro) بودیم که با تحسین منتقدین و استقبال گسترده‌ای از سمت مردم روبرو شد. اثری که در حال حاضر به عنوان یکی از آثار ماندگار و تاثیرگذار سینما شناخته می‌شود.

مدتی است که صحبت از بازسازی این پروژه سینمایی به میان آمده است. مسئله‌ای که هنوز به طور رسمی از سوی عوامل فیلم‌سازی اعلام نشده است.

با این حال آل پاچینو با حضور در یک مراسم پرسش و پاسخ حول محور فیلم Heat اعلام کرده که علاقه دارد تا ستاره فیلم Dune یعنی تیموتی شالامی (Timothee Chalamet) در این بازسازی به ایفای نقش او بپردازد.

او در جواب به این سوال که چه کسی را برای نقش خودش در این بازسازی مد نظر دارد، اعلام کرد که:

تیموتی شالامی، بازیگری بی‌نظیر که عالی به نظر می‌رسد.

شالامی در طی چند سال گذشته با نقش آفرینی در آثار تحسین‌ شده‌ای همچون Lady Bird، Little Women، Beautiful Boy و Dune خود را به عنوان یک بازیگر درجه یک ثابت کرده است. کسی که در آینده نیز پروژه‌های نظیر Dune: Part Two و بازسازی چارلی و کارخانه شکلات سازی را برای سینماگران به ارمغان خواهد آورد.

علی‌رغم این که دنباله فیلم Heat هیچ‌گاه ساخته نشد، اما مایکل مان داستان آن را در غالب یک رمان ادامه می‌دهد که حول حور شخصیت‌های آل پاچینو و رابرت دنیرو خواهد بود. او در این‌باره گفته است که:

مدت‌ بسیاری است که خواهان پرداخت به ادامه داستان Heat بوده‌ام. این که آن‌ها از کجا آمده‌اند و زندگی برخی از شخصیت‌های فیلم به چه سمت و سویی کشیده خواهد شد، همگی در رمان Heat پرداخته می‌شود.

هنوز مشخص نیست که چه آینده‌ای در انتظار فرنچایز Heat می‌باشد. با این حال زمانی که ستاره فیلم اصلی، به تیموتی شالامی اشاره کرده است، پس باید به انتخاب او احترام گذاشت و دید که در آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

رمان Heat در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) منتشر خواهد شد.

منبع: مووی‌وب

DARKSIRENAlbertmeysambKinorasasaSamadmarioامیرعلی قربان‌پورChris redfieldAmir Naderi

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا