هاست پرسرعت
بازی

آمار جدید فروش سری Resident Evil اعلام شد

آمار جدید فروش سری Resident Evil اعلام شد

بازی Resident Evil 3 (2020) در حال حاضر 6.4 میلیون واحد فروخته است، در حالی که Resident Evil 7: biohazard 11.7 میلیون واحد به فروش رسانده است.

تبلیغات

کپکام (Capcom) لیست عناوین Platinum خود را به روز کرده است و بازی‌هایی را که بیش از یک میلیون نسخه فروخته‌اند را نمایش می‌دهد. این لیست آمار فروش بازی‌های کپکام را از سال 31 دسامبر 2022 نشان می‌دهد. بازی Resident Evil 2 (2019) تاکنون 11.2 میلیون واحد فروخته است. بیش از 10 میلیون نسخه در جولای 2022 فروخته شد و بیش از یک میلیون واحد دیگر از 30 سپتامبر 2022 به فروش رسید.

بازی Resident Evil Village 8 نزدیک به 7.5 میلیون واحد فروخته است، در حالی که Resident Evil 3 (2020) در طول عمر خود 6.4 میلیون واحد به فروش رساند. Resident Evil 7: biohazard نیز حدود 12 میلیون واحد فروخت. به طور کلی، این فرنچایز از نظر مالی بسیار خوب کار می‌کند و این قبل از عرضه Resident Evil 4 اتفاق خوبی به نظر می‌رسد.

این بازی که روی ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و PC منتشر می‌شود، بازسازی بازی ترسناک و کلاسیک در سبک بقا است که اولین بار در سال 2005 منتشر شد. لئون اس کندی بعد از وقایع Resident Evil 2، در حال تحقیق درباره فرقه Los Iluminados برای نجات دختر رئیس جمهور است. نسخه بازسازی شده چندین پیشرفت را نسبت به نسخه اصلی دارد، از جمله حمل چاقوهای متعدد، دشمنان جدید و موارد دیگر.

Dantered-eyed Banished Knightشبح gsxr (کاربر حرفه‌ای)SirAmirRich ManیوهانnobodyAli_pxAnubys🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉vitto corleoneRezzNimaRay TracingOutlaw23کایزر شوزهMr.BadGuySepehrمصطفی زاهدیREZAGAMERmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا