هاست پرسرعت
بازی

آمازون گیمز ناشر بازی بعدی Tomb Raider خواهد بود

آمازون گیمز ناشر بازی بعدی Tomb Raider خواهد بود

شرکت آمازون گیمز (Amazon Games) به صورت رسمی تایید کرد که وظیفه‌ی انتشار بازی بعدی فرنچایز Tomb Raider را برعهده خواهد داشت.

نسخه‌ی جدید Tomb Raider که توسط استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) و با استفاده از آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) در دست توسعه است، یک بازی تک‌نفره و داستان‌محور محسوب می‌شود که ادامه‌ی ماجراجویی‌های شخصیت لارا کرافت (Lara Croft) را روایت می‌کند.

کریستوفر هارتمن (Christoph Hartmann)، مدیر آمازون گیمز، در خصوص همکاری با کریستال داینامیکس در بازی بعدی Tomb Raider اظهار داشت:

Tomb Raider یکی از محبوب‌ترین IP‌های تاریخ در سرگرمی گیمینگ است. آمازون گیمز متعهد است بازی‌هایی با بالاترین کیفیت ممکن از بهترین توسعه دهندگان، در تمام پلتفرم‌ها و ژانرها برای بازیکنان به ارمغان بیاورد و ما به این فرصت برای همکاری با این توسعه‌دهنده و فرنچایز افتخار می‌کنیم.

تیم ما از همکاری با تیم با استعداد کریستال داینامیکس بسیار هیجان‌زده است تا قسمت بعدی داستان لارا کرافت را به بازیکنان در سراسر جهان ارائه دهد.

تبلیغات

همچنین اسکات اموس (Scott Amos)، رئیس استودیوی کریستال داینامیکس، در مورد همکاری با آمازون گیمز گفت:

کریستال داینامیکس پس از پیوستن به کمپانی امبریسر فرصتی خارق‌العاده در اختیار دارد تا با رابطه با ناشر را از نو برای Tomb Raider جدید تعریف کند.

تحول و دگرگونی همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم و حال با حضور آمازون گیمز تیمی را پیدا کردیم که می‌تواند دید خلاقانه، جاه‌طلبی‌ها و ارزش‌های Tomb Raider را در طیف گسترده‌ای از امکانات به اشتراک بگذارد. آمازون گیمز در موقعیتی قرار گرفته است تا بتواند همکاری های انتشار و توسعه را دوباره تعریف نماید و ما مشتاق هستیم این مسیر جدید را با بهترین و بزرگ‌ترین بازی Tomb Raider آغاز کنیم.

به گفته‌ی سازندگان، این بازی دارای المان‌هایی است که Tomb Raider را به یک فرنچایز شناخته شده تبدیل کرده و به بازیکنان کنترل قهرمان داستان، لارا کرافت را در محیطی می‌دهد که شامل اکتشاف و مسیریابی خلاقانه، با معماهای مختلف و طیف گسترده‌‍‌ای از دشمنان برای روبه‌رو شدن و غلبه بر آن‌ها می‌شود.

پیش‌تر دالاس دیکینسون، مدیر کل فرنچایز Tomb Raider اظهار داشت که هدف کریستال داینامیکس در بازی جدید این مجموعه، وفاداری به المان‌های این سری و همچنین ارائه‌ی یک تجربه اکشن-ماجراجویی سینمایی با کیفیت و شایسته برای طرفداران است.

Rezag1KHEDER_Pro_GamerDaniyal????DARKSIRENAhmad_TRKratosVisible bearded manSami 227AQUARIUSghostDaniyal Bleszinskimahdi12345masoud pc gamerکاکاسنگیParham_ShTUPACEllie Terminator🤘Mohsenj74Zeusmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا