هاست پرسرعت
تجارت الكترونيك

آموزش افتتاح حساب پی پال زیر 3 دقیقه

آموزش افتتاح حساب پی پال زیر 3 دقیقه

—————- رپرتاژ آگهی —————–

افتتاح حساب پی پال به عنوان یکی از پلتفرم‌های معتبر پرداخت بین‌المللی به عنوان یکی از ضرورت‌های مهم‌ زندگی تریدرها و افرادی تبدیل شده که با شرکت‌های خارجی و بین‌المللی همکاری و با خارج از ایران مراوده مالی دارند. امروزه با گسترش دورکاری و فریلنسری (به ویژه در دوران کرونا)، نیاز به داشتن یک حساب پی پال را بیش از پیش نمایان کرده است. کاربران ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند ولی متاسفانه این موضوع کمی برای ایرانیان متفاوت است و افتتاح و وریفای حساب پی پال به دلیل وجود موانع تحریمی و قوانین سفت و سخت مالی این پلتفرم علیه ایران، کار کاربران ایرانی را کمی دشوار کرده است. لذا قصد داریم ساده‌ترین روش‌های افتتاح حساب پی پال را آموزش دهیم. 

آشنایی با پی پال
شرکت پی پال در ابتدای کار خود در سال 1999 با عنوان confinity شناخته می‌شد که دو سال بعد یعنی در سال 2001 پس از ادغام با یک موسسه مالی به نام paypal شناخته شد. پی پال یک روش بسیار سریع و امن، برای ارسال و دریافت پول به صورت آنلاین است و شما می‌توانید با استفاده از حساب پی پال خود به راحتی برای خانواده و دوستان خود پول ارسال کنید و حتی از فروشگاه‌های آنلاین و معتبر خارجی خرید کنید. به عبارت ساده‌تر شما فقط با وارد کردن حساب ایمیل و پسورد به راحتی می‌توانید به حساب موردنظر خود پول انتقال دهید و ناگفته نماند که امنیت درگاه‌های پرداختی پی پال به قدری بالاست که امکان سرقت و هک دارایی‌های شما را به صفر می‌رساند و همین امر موجب بالا رفتن محبوبیت بیش از حد پی پال در میان رقبا و کاربرانش شده است.
از مزایای استفاده از پی پال می‌توان به مواردی همچون دارا بودن کاربری ساده، ثبت تراکنش‌ها، قابلیت استفاده در موبایل، داشتن تخفیف‌های ویژه برای کاربران و غیره اشاره کرد. ناگفته نماند که اگر قصد داشته باشید از حساب پی پال خود به حساب پی پال شخص دیگر پول واریز کنید، در این صورت این انتقال به صورت رایگان انجام می‌شود و پی پال از شما کارمزدی دریافت نمی‌کند. 
به خاطر داشته باشید که سقف انتقال وجه در پی پال متناسب با معیارها و بازخوردهای هر کاربر متفاوت است؛ اما به طور میانگین در حال حاضر این مقدار تا 10 هزار دلار متغیر بوده و برای انتقال مبالغ بیشتر پیشنهاد می‌کنیم از وسترن یونیون استفاده کنید.

کاربردهای حساب پی پال
یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین کاربردهای حساب پی پال، امکان انتقال وجه بین‌المللی است. تصور کنید که فرزند یا یکی از اعضای خانواده شما در حال تحصیل در یک کشور خارجی باشد و برای انجام کاری به پول نیاز دارد. چنانچه شما دارای حساب پی پال وریفای شده باشید به راحتی و در عرض یک دقیقه می‌توانید مبلغ مورد نظر را به حساب این فرد انتقال دهید و حتی عکس این عمل نیز صادق است و افرادی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند می‌توانند به حساب شما پول واریز کنند. 
یکی از کاربردهای دیگر حساب پی پال، فراهم شدن امکان خریدهای اینترنتی است. اگر اکانت پی پال شما وریفای شده و فعال باشد شما به یک سیستم بانکی و کارت اعتباری متصل می‌شوید که با کمک آن می‌توانید در تمامی سایت‌های معتبر که دارای درگاه پی پال هستند، خرید کنید. 

انواع حساب پی پال
حساب‌های پی پال در چهار نوع Personal، Premire، Business و Student ارائه شده است. اگر هدف شما از افتتاح حساب پی پال خرید و فروش کالا است بهترین گزینه برای شما حساب Personal می‌باشد؛ اما بخاطر داشته باشید اگر قصد خرید و فروش کالا به صورت گسترده و در قالب تجارت را دارید بهتر است از حساب‌های Premire یا Business کمک بگیرید. آخرین نوع حساب پی پال، حساب Student است که در واقع برای دانشجویان و دریافت پرداخت‌های مالی از خانواده در نظر گرفته شده است. ناگفته نماند که شما در هر زمان می‌توانید متناسب با نوع نیاز خود، نوع حساب خود را ارتقا یا تغییر دهید. 

مراحل افتتاح حساب پی پال
همان طور که در قسمت مزایای پی پال نیز به آن اشاره شد، شما می‌توانید به راحتی و با گوشی همراه خود حساب پی پال بسازید و از آن استفاده کنید. برای این کار بایستی در app store یا google play خود کلمه paypal را سرچ کنید. بعد از دانلود و نصب پی پال، وارد برنامه شوید و بر روی گزینه sign up کلیک کنید. در صفحه لود شده با دو گزینه Personal account و Business account مواجه می‌شوید. گزینه personal account را انتخاب کنید و سپس next را بزنید. در این مرحله بایستی ملیت، مشخصات خود، آدرس ایمیل، آدرس محل سکونت، کد پستی، شهر محل سکونت و غیره را وارد کنید. به خاطر داشته باشید که به هنگام ثبت‌نام به هیچ عنوان از آدرس و شماره تلفنی که نشان دهنده ایرانی بودن شماست استفاده نکنید؛ چراکه موجب مسدود شدن حساب شما خواهد شد. همچنین قبل از ورود به برنامه باید از برنامه‌های تغییردهنده IP استفاده کنید.
ناگفته نماند که استفاده از VPN برای چنین امری چندان مناسب نیست؛ چراکه به هنگام استفاده از VPN، آی پی اختصاصی به شما داده نمی‌شود و ممکن است همزمان با شما افرادی که دارای این IP هستند وارد پی پال شوند؛ در نتیجه پی پال شما را به عنوان اسپمر شناخته و حساب کاربری پی پال شما را مسدود می‌کند. مطمئن‌ترین روش برای چنین کاری استفاده از VPS یا IP ثابت است که این مشکل را برطرف می‌کند. شما برای خرید آی پی ثابت می‌توانید از شرکت‌های معتبری چون آریاپی کمک بگیرید.
 

آموزش افتتاح حساب پی پال زیر 3 دقیقه

راحتترین راه برای افتتاح و وریفای حساب پی پال
با توجه به توضیحات فوق شاید در ابتدای کار افتتاح یک حساب پی پال امری آسان به نظر برسد، اما همان طور که گفته شد شما پس از ایجاد حساب بایستی نسبت به وریفای این اکانت اقدام کنید و برای این کار به یک کارت اعتباری نیاز خواهید داشت که برای کاربران ایرانی با توجه به وجود تحریم‌ها و محدودیت‌ها امکان افتتاح حساب را به صفر می‌رساند و همچنین اگر حساب پی پال ایجاد شده را وریفای نکنید، پی پال حساب شما را لیمیت خواهد کرد. در نتیجه عملا نمی‌توانید از مزایای بسیار زیاد پی پال بهره‌مند شوید. اما این پایان کار نبوده و بسیاری از شرکت‌های خدمات رسان ارزی معتبر همچون آریاپی، افتتاح حساب و وریفای آن را برای کاربران ایرانی بسیار راحت و آسان کرده‌اند. شما برای سفارش افتتاح حساب پی پال و وریفای آن می‌توانید یک حساب کاربری در سایت آریاپی ایجاد کنید و از بخش خدمات افتتاح حساب را سفارش دهید. در عرض 48 ساعت حساب وریفای شده شما آماده خواهد شد. ناگفته نماند که این مجموعه دارای کارشناسان و متخصصان مجرب در این حوزه است شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش از مشاوره این کارشناسان استفاده کنید. 

آریاپی؛ شرکت معتبر خدمات رسان ارزی
 بسیاری از ایرانی‌ها با توجه به نرخ بالای ارز در کشورمان به کسب درآمد دلاری علاقه پیدا کرده‌اند؛ ولی همواره تحریم به عنوان یک مانع، بسیاری از ایرانیان را از دستیابی به چنین درآمد و سودهای کلانی محروم ساخته است. به همین علت تیم مجرب آریاپی با هدف کمک به کاربران ایرانی تاسیس شده و تمام آنچه که تریدرهای بازار ارز دیجیتال و همچنین فریلنسرها در زمینه پرداخت و دریافت پول به آن نیاز دارند را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.
از خدمات این شرکت معتبر می‌توان به مواردی همچون افتتاح حساب پی پال و وریفای آن، شارژ حساب پی پال، نقد کردن ارز پی پال، شارژ حساب اسکریل، افتتاح حساب وب مانی و پرفکت مانی، صدور مستر کارت و ویزا کارت مجازی و شارژ آن‌ها، افتتاح حساب وریفای شده در صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر همچون وریفای حساب بایننس ، گیت، کوکوین و پایر، فروش آی پی ثابت و شماره مجازی، فروش گیفت کارت و غیره اشاره کرد.
ایجاد یک حساب پی پال چندان دارای مراحل پیچیده‌ای نیست و اگر بتوانید مواردی چون vps و شماره مجازی معتبر را تهیه کنید، می‌توانید یک حساب پی پال افتتاح کنید؛ اما به خاطر داشته باشید که برای وریفای این حساب به کارت اعتباری معتبر نیاز خواهید داشت. بنابراین بهتر است افتتاح حساب و وریفای آن را به یک شرکت معتبر واگذار کنید تا با خیال راحت یک حساب پی پال وریفای شده تحویل بگیرید. تیم آریاپی با توجه به سابقه و تجربه خوبی که دارد بهترین گزینه برای انجام چنین کاری است و شما می‌توانید از راهنمایی کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید.
برگرفته از وبلاگ آریاپی| https://ariapay.io
 

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا