هاست پرسرعت
بازی

آموزش ساخت سایت حرفه ای در 5 دقیقه

آموزش ساخت سایت حرفه ای در 5 دقیقه

پرتال یک راهکار حرفه­‌ای و فوری برای ساخت سایت به شما می‌­دهد که بتوانید بیشتر در شغل خود پیشرفت کنید.

اگر همین الان می‌توانید کسب­‌و­کار خود را به مخاطبان معرفی کنید، پس چرا آن را به زمانی دیگر موکول کنید. شاید در گذشته پروژه ساخت سایت بسیار زمان بر و دشوار بود، اما امروزه که دیگر روش‌­های فروش به سرعت نور تغییر می­‌کند، می­‌توانید در زمان کوتاهی سایت حرفه­‌ی خود را بسازید. نیازی نیست برای این کار به سراغ کدنویسی­‌های پیچیده و روش­‌های توسعه وب بروید. فقط کافی است مراحلی را که در پرتال برای شما در نظر گرفته شده دنبال کنید و در پنج دقیقه یک سایت برای خود داشته باشید.

ساخت سایت چطوری انجام می‌شود؟

سایت یک ابزار قدرتمند برای معرفی محصولات، خدمات کسب­وکار تجارت الکترونیک شما است. اگر بخواهید یک سایت بسازید، دامنه و هاست از مهم‌ترین موارد اساسی برای شروع کار است، در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

فردی در حال کدنویسی روی آی مک

دامنه: دامنه درواقع همان نام یا آدرس سایت شما است و باید متناسب با نوع کسب­‌وکارتان انتخاب شود. این نام می‌تواند هدف شما را از تشکیل سایت به مخاطب معرفی کرده و به وسیله آن می‌تواند شما را پیدا کند. انتخاب دامنه به سلیقه شما بستگی دارد، اما نام دامنه نیز در دیده شدن سایت نیز مؤثر بوده، پس باید در انتخاب آن دقت لازم را داشت.

هاست: اطلاعاتی که در سایت بارگذاری شده باید در فضایی ذخیره شود تا به آن دسترسی پیدا کنید. هاست این فضا را ایجاد کرده و بخشی از امنیت را به عهده دارد. هر چقدر هاست قوی‌تر باشد، اطلاعات در فضای امن‌تری قرار دارد، بنابراین باید از افراد متخصص برای انتخاب هاست کمک بگیرید.

ساخت سایت بدون دانش فنی و در کمترین زمان

با این تفاسیر متوجه شده­‌اید که اگر بخواهید تمام این مراحل را حتی بدون کدنویسی­های تخصصی در نظر بگیرید، بسیار زمان­‌بر است. امروزه برای حل این مشکل از سایت سازها استفاده می­‌کنند. سایت سازها در 5 دقیقه و با بهترین کیفیت بهترین سایت را برای شما ایجاد می‌­کند. یکی دیگر از مزایای سایت سازها کاهش هزینه­‌های ایجاد سایت است. سایت ساز یک ابزار قدرتمند است که توسط بهترین کدنویس‌­ها طراحی شده تا فضایی حرفه‌­ای برای کسب­‌و­کار الکترونیک شما ایجاد شود.

مزایای ساخت سایت در 5 دقیقه

اگر برای طراحی وب سایت اینترنتی از پرتال استفاده کنید، یک برنامه منظم را برای سایت خود انتخاب کردید. نظم در مراحل ساخت سایت بسیار مهم است و کاربری آن را راحت خواهد کرد. اگر از سایت ساز پرتال برای این کار استفاده کنید، مزایایی خواهد داشت، از جمله:

ـ صرفه‌جویی در وقت و هزینه

ـ استفاده از یک فضای تخصصی و حرفه­ای برای سایت

ـ پیشرفت برنامه­های دیگر در راستای تجارت الکترونیک

ـ توسعه‌دهنده وب پیشرفته

ـ تضمین امنیت سایت

ـ دریافت به‌روزرسانی های جدید برای سایت

مراحل ساخت سایت

اگر می­‌خواهید یک سایت را در 5 دقیقه بسازید و از کدنویسی­‌های پیچیده آن خلاص شوید، فقط کافی است مراحل زیر را دنبال کنید. استفاده از این روش باعث می‌شود که در زمان شما بسیار صرفه‌جویی شود و زودتر به فروش برسید. بهتر است قبل از تشکیل وب سایت خود، ابتدا هدفتان را از ساخت آن معین کنید، به‌طور مثال هدف شما فروش خدماتی بوده و تعیین آن می‌تواند به شما در ساخت سایت کمک بسیاری کند. برای آموزش ساخت وب سایت حرفه­ای با سایت ساز پرتال مراحل زیر را دنبال کنید.

یک وکتور از برنامه نویسی در کنار مانیتور و گربه و قهوه

ـ ابتدا وارد سایت پرتال www.portal.ir/website شده و گزینه “همین حالا شروع کن” را در وسط صفحه انتخاب کنید؛

ـ شماره همراه خود را برای عضویت در سایت وارد کرده و اطلاعات مربوط‌به آن را کامل کنید. این اطلاعات شامل: نام خانوادگی، ایمیل و رمز ورود است؛

ـ گزینه ایجاد وبسایت را انتخاب کنید

ـ در صفحه ایجاد شده، اسمی برای وبسایت خود انتخاب کنید

ـ هدف وبسایت خود را انتخاب کرده و بعد گزینه ورود به مدیریت را بزنید

ـ در قسمت سمت راست صفحه موارد مدیریت سایت را مشاهده خواهید کرد

ـ با استفاده از ویدیوهای آموزشی نیز می­توانید سایت خود را فعال کنید و دامنه برای آن تعریف کنید.

سایت­سازها یک ابزار قدرتمند برای سرعت­بخشی به کسب­وکار شماست. می­توانید در دقیقه آخر تصمیم به ساخت یک سایت برای کسب‌و‌کار خود را بگیرید. نیازی نیست درباره­ی هاست­ها و کدنویسی­های پیچیده اطلاعات تخصصی داشته باشید، فقط کافی است از سایت­ساز پرتال استفاده کنید و در عرض 5 دقیقه یک سایت برای کسب­وکار خود ایجاد کنید.

نکته مهم در مورد پرتال و درواقع مزیت اصلی آن، دارا بودن پشتیبانی رایگان و دائمی است. اگر سایت شما دچار مشکل شود یا سوالی داشته باشید، تیم پشتیبانی پرتال بدون دریافت هیچ هزینه‌ای، مشکل شما را برطرف می‌کند. برای دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت هم می‌توانید با شماره 02191003383 داخلی 2 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و gsxr هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا