هاست پرسرعت
امنيت

آموزش: نرم‌افزار NordPass برای مدیریت رمزهای عبور

آموزش: نرم‌افزار NordPass برای مدیریت رمزهای عبور

اگر شما از چندین برنامه، اکانت و با پسورد‌ها و رمزهای متفاوت در فضای مجازی فعالیت می‌کنید مدیریت آنها قطعاً برای شما دشوار است و حتی ممکن است با فراموش کردن بعضی از رمزها بسیاری از اطلاعات خود را از دست دهید.

NordPass یکی از بهترین مدیریت‌های رمز عبور در بازار است که توانایی بررسی داده‌های لو رفته را دارد و در صورت ضعیف بودن رمز عبور به شما کمک می‌کند. با استفاده از این برنامه، می توانید با خیال راحت تک تک رمزهای عبور خود را پیگیری کنید. اگر فردی هستید که اغلب آنها را فراموش می‌کنید، این نرم‌افزار می‌تواند برای شما مفید باشد.

 

آموزش: نرم‌افزار NordPass برای مدیریت رمزهای عبور

ویژگی‌های استفاده از NordPass:
 • می‌توانید از الگوریتم رمزگذاری درجه نظامی برنامه XChaCha20 استفاده کنید
 اساساً به این معنی است که تمام اطلاعات شما رمزگذاری شده و کاملاً خصوصی است، به علاوه، هیچ کس دیگری به آن دسترسی ندارد مگر اینکه به آنها اجازه دسترسی به صندوق شما داده شود. یا در مواقع اضطراری، که می توانید تنظیم کنید).

 •  در صورت تشخیص نقض داده‌ها یا به خطر افتادن اطلاعات شما به شما هشدار می دهد
این برنامه می تواند به شما آرامش خاطر را در زمانی که در طول تعطیلات نگران چیزهای دیگری هستید، می‌دهد و با بررسی‌های مستمر هرگونه نقض داده‌ها را تشخیص و به شما اعلام می‌کند.

•  این امکان را می‌دهد تا به راحتی رمزهای عبور خود را از مرورگر یا CSV خود وارد کنید
 رمزهای عبور خود را در همه دستگاه‌های خود همگام‌سازی کنید و رمزهای عبور جدید را ذخیره کنید. فقط با یک کلیک بعلاوه، NordPass Premium اطلاعات کارت اعتباری شما را ذخیره می‌کند تا بتوانید هنگام خرید آنلاین تعطیلات خود، مطمئن باشید که این کارت امن و مطمئن است.

• می‌توانید افزونه مرورگر را روی دسکتاپ خود نصب کنید تا استفاده از آن آسان‌تر شود.
زیبایی NordPass در این است که واقعاً به شما امکان می دهد تمام داده های خود را ایمن تر نگه دارید. اگر متوجه می‌شوید که یک رمز عبور را بارها و بارها پیش‌فرض می‌دهید، زیرا تنها رمز عبوری است که می‌توانید به خاطر بسپارید، تمام اطلاعات شما در خطر است – اگر شخصی یکی از رمزهای عبور شما را کشف کند، همه آن‌ها را کشف کرده است. با این حال، با NordPass، می توانید برای همه چیز از یک رمز عبور متفاوت استفاده کنید و همه آنها را در اینجا ذخیره کنید. NordPass Premium فضای زیادی برای ذخیره رمزهای عبور شما دارد تا بتوانید آن را در تمام حساب های خود تغییر دهید.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا