هاست پرسرعت
بازی

آپدیت جدید Cyberpunk 2077 جهان‌های انیمه و بازی را به هم متصل می‌کند

آپدیت جدید Cyberpunk 2077 جهان‌های انیمه و بازی را به هم متصل می‌کند

شرکت سی‌دی پروجکت رد (CD Projekt RED) تایید کرد که به‌روز‌رسانی بعدی Cyberpunk 2077، محتویات جدید از جمله ماموریت‌ها، سلاح‌ها و ویژگی‌های الهام گرفته شده از انیمه Edgerunners را به بازی اضافه می‌کند.

شاید Cyberpunk 2077 آن چیزی نبود که خیلی‌ها به آن امیدوار بودند، اما کار سی‌دی پروجکت رد با این بازی تمام نشده است. پس از انتشار پچ‌های متعدد پس از عرضه بازی، توسعه‌دهنده اکنون روی گسترش این بازی نقش‌آفرینی، اکشن و جهان باز متمرکز شده است. به نظر می‌رسد که به زودی از برنامه‌های این شرکت لهستانی آگاه خواهیم شد.

سی‌دی پروجکت رد به‌زودی یک قسمت ویژه از Night City Wire را برگزار می‌کند که در آن استودیوی سازنده قصد دارد در مورد آینده Cyberpunk 2077 و انیمه Cyberpunk: Edgerunners صحبت کند. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد اخبار بیشتری وجود دارد و توسعه‌دهنده قصد دارد به‌زودی آن‌ها را به اشتراک بگذارد.

تبلیغات

شرکت سی‌دی پروجکت در اینستاگرام اعلام کرد که پس از پخش Night City Wire در تاریخ 6 سپتامبر، پخش زنده دیگری را با حضور مایلز توست (Miles Tost) و پاتریک میلز (Patrick Mills) از CDPR می‌کنند. توسعه‌دهندگان در مورد چیزهای جدیدی که با آپدیت بعدی به Cyberpunk 2077 می‌آیند، صحبت خواهند کرد.

آپدیت جدید دارای محتوای جدیدی است که از انیمه Cyberpunk با نام Edgerunners الهام گرفته شده است، از جمله ماموریت‌ها، سلاح‌ها و ویژگی‌های جدید. از سمتی دیگر، طرفداران بی‌صبرانه منتظر معرفی بسته الحاقی بعدی بازی هستند.

DARKSIRENriversideJailor70ShinraJin sakaiM.MTAlborzامینمعین سلیمانیآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)vahid gamerHerfeiysamulInvisible bearded userLonesome guyAmir RingoMr.jalilpourAlbertامیر حسینامیر گیمرmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا