هاست پرسرعت
بازی

آپدیت جدید Saints Row با نام Bright Future منتشر شد

آپدیت جدید Saints Row با نام Bright Future منتشر شد

آپدیت جدید و عظیمی برای بازی Saints Row منتشر شده است. این آپدیت که Bright Future نام دارد بیش از 200 مشکل موجود در بازی را رفع می‌کند.

استودیوی Volition آپدیت نوامبر بازی Saints Row را با نام Bright Future برای تمامی پلتفرم‌ها (به جز گوگل استدیا که به زودی تعطیل خواهد شد) منتشر کرده است. این آپدیت بیش از 200 باگ را رفع کرده و جوانب فنی بازی را بهبود می‌بخشد. هم‌چنین شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی مثل Voice Pitch Slider و چندین گاراژ جدید هستیم.

نشانه‌گیری در مبارزات هم بهبود یافته و آسیب دریافتی از SMG و شات‌گان دشمنان هم کاهش یافته است. چالش‌های Weapon Ultimate هم ساده‌تر شده‌اند، در حالی که تکمیل کردن این چالش‌ها هم بلافاصله منجر به باز شدن Weapon Ultimateها خواهد شد. نوار Notoriety نیز دچار تغییراتی شده تا واکنش نشان دادن و فرار کردن برای بازیکنان آسان‌تر شود.

تبلیغات

هفت مکان گاراژ جدید به بازی اضافه شده‌اند که این هفت مکان پس از آغاز کردن Chop Shop در اختیار شما قرار خواهد گرفت. هم‌چنین افزودن وسایل نقلیه‌ی اخیر شما به فهرست محبوب‌ها و بررسی آن‌ها در این گاراژها ممکن شده است. سطح‌های پیشرفت جدیدی هم برای مناطق مختلف شهر در نظر گرفته شده‌اند و با تکمیل Criminal Ventures شاهد چرخ زدن Saintها در آن منطقه خواهید بود. شمار Bright Future Disposalهای لازم برای تکمیل یک Venture هم به طرز قابل توجه‌ای کاهش یافته است.

در ماه‌های آتی قرار است شاهد انتشار آپدیت‌های بیشتر برای Saints Row و اضافه شدن “تجربه‌های” گیم‌پلی و مناطق جدید باشیم. این بخشی از برنامه‌های استودیوی Volition برای پشتیبانی از Saints Row پس از عرضه‌ی ناامیدکننده‌ی آن است. عرضه‌ی ناامیدکننده‌ای که در نهایت به معنایی جدایی Volition از دیپ سیلور (Deep Silver) و پیوستن آن به گیرباکس (Gearbox) خواهد بود.

بازی Saints Row در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلتفرم PC در دسترس است.

DARKSIRENHASSAN_SHAHINraminPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷Fernando

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا