آپدیت جدید Share Factory Studio برای پلی استیشن 5 منتشر شد

آپدیت جدید Share Factory Studio برای پلی استیشن 5 منتشر شد

با اعلام رسمی اکانت توییتر پلی استیشن، آپدیت جدیدی برای نرم‌افزار Share Factory Studio روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر شده است. این آپدیت شامل ده پک سازنده جدید، Game Bit بازی فیفا ۲۳ (ابزاری برای شخصی‌سازی تصاویر و کلیپ‌های ساخت کاربر)، امکانات ادیت بهبودیافته و موارد دیگر می‌شود. گفتنی است تصویر پست هم مرتبط با همین آپدیت است.

Share Factory Studio یک نرم‌افزار ویدئویی رایگان برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 برای تمامی کاربران است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید کلیپ‌ها و ویدئوهای خود را در کنسول خود ویرایش کنید. نسخه PS5 نرم‌افزار از ویرایش ویدئویی 4K HDR به خوبی پشتیبانی می‌کند.

وقتی کار ویرایش تمام شود می‌توانید به‌سادگی آن را روی یوتیوب و توییتر آپلود کنید و حتی امکان دارد افکت‌ها، تصاویر، موسیقی و ویدئوها را از یک درایو USB به درون نرم‌افزار منتقل کنید. همچنین قابلیت ویرایش تصاویر هم وجود دارد و می‌توانید اسکرین‌شات‌های خود را به هر شکل که دوست دارید شخصی‌سازی کنید؛ حتی اگر قصد شما فقط زیباتر کردن آن باشد.

گفتنی است Share Factory از سال میلادی ۲۰۱۴ جزئی از اکوسیستم پلی استیشن بوده است و هنوز هم توسط بسیاری از کاربرها استفاده می‌شود. چرا که بسیاری از گیمرها دوست دارند کلیپ‌های جذاب از بازی‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.


مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل