هاست پرسرعت
بازی

آپدیت نوامبر ایکس باکس شامل ویژگی‌های جدیدی برای Discord می‌شود

آپدیت نوامبر ایکس باکس شامل ویژگی‌های جدیدی برای Discord می‌شود

مایکروسافت به تازگی از آپدیت نوامبر ایکس باکس که امروز منتشر می‌شود پرده برداشته است. این آپدیت شامل چندین ویژگی جدید یا بهبود یافته‌ی Discord می‌شود.

مهم‌ترین بخش آپدیت نوامبر کنسول‌های ایکس باکس اضافه شدن قابلیت پیوستن به کانال‌های Discord به صورت مستقیم از خود کنسول است. برای انجام این کار بازیکنان باید به Parties & chats رفته و سپس Discord را انتخاب کنند. پس از آن قادر خواهید بود تا سرورهای موجود Discord را بررسی کرده و به دلخواه به یکی از آن‌ها ملحق شوید.

نمایی از دوستان شما و کانال‌های Discord آن‌ها هم پیش از پیوستن نمایش داده خواهد شد. مایکروسافت هم‌چنین گفته که Noise Suppression هم روی ایکس باکس سری ایکس و سری اس فعال شده است. این به معنای شنیدن صدای واضح‌تر به هنگام استفاده از کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت است:

این ویژگی صداهای پس‌زمینه مثل صدای کلیک کیبورد را خفه خواهد کرد تا صدای شما به صورت واضح‌تر منتقل شود. اگر ترجیح می‌دهد که صدای شما مثل قبل بدون فیلتر باشد، می‌توانید این ویژگی را در قسمت تنظیمات Discord خاموش کنید.

تبلیغات

پس از چندین ماه آزمایش، مایکروسافت در ماه سپتامبر Discord را در اختیار بازیکنان ایکس باکس قرار داد. آپدیت نوامبر ایکس باکس هم‌چنین ویژگی اعلان تخفیفات را به این کنسول‌ها اضافه می‌کند. در این صورت وقتی یک بازی را به Wish list خود اضافه می‌کنید، با تخفیف خوردن بازی یک اعلان برای شما فرستاده خواهد شد.

مایکروسافت گفته که آپدیت امروز یک نرم‌افزار Capture جدید را به هم ایکس باکس اضافه خواهد کرد. این نرم‌افزار قرار است شامل ویژگی‌های تدوین، مدیریت و بررسی بهتری شود. بیت‌ریت کلیپ‌های 1080p و 720p هم روی ایکس باکس سری ایکس و سری اس افزایش یافته است. هم‌چنین قادر به کپی کردن مستقیم کلیپ‌ها و تصاویر به یک هارد درایو اکسترنال هستید.

در میان ویژگی‌های جدید دیگر، بازیکنان حالا به صورت مستقیم از کنسول خود قادر به استریم روی Twitch ،Livestream و Streamlabs خواهند بود.

صدای (انقلاب)DARKSIRENCapitanDota2armanامیر حسینParham_ShFernando

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا