هاست پرسرعت
خودرو

آکورا اینتگرا تایپ S با پیشرانه ۳۰۰ اسب بخاری سیویک تایپ R در راه است


Notice: Undefined index: host in /home/gsxr/domains/gsxr.ir/public_html/wp-content/plugins/jannah-optimization/inc/lazyload.php on line 133

Notice: Undefined index: host in /home/gsxr/domains/gsxr.ir/public_html/wp-content/plugins/jannah-optimization/inc/lazyload.php on line 133

Notice: Undefined index: host in /home/gsxr/domains/gsxr.ir/public_html/wp-content/plugins/jannah-optimization/inc/lazyload.php on line 133

Notice: Undefined index: host in /home/gsxr/domains/gsxr.ir/public_html/wp-content/plugins/jannah-optimization/inc/lazyload.php on line 133

Notice: Undefined index: host in /home/gsxr/domains/gsxr.ir/public_html/wp-content/plugins/jannah-optimization/inc/lazyload.php on line 133

آکورا اینتگرا تایپ S با پیشرانه ۳۰۰ اسب بخاری سیویک تایپ R در راه است

نسخهٔ پرفورمنس آکورا اینتگرا تایپ S با پیشرانهٔ ۳۰۰ اسب بخاری هوندا سیویک تایپ R و گیربکس دستی در تابستان ۲۰۲۴ به بازار خواهد آمد

آکورا با انتشار تصاویر رسمی از یک اینتگرای اسپرت با پوشش‌های استتاری خبر از عرضهٔ نسخهٔ تایپ S این خودرو در تابستان سال ۲۰۲۴ داده است. این خودرو همهٔ ویژگی‌های خوب هوندا سیویک تایپ R را در پکیجی لوکس‌تر و زیباتر ارائه می‌کند. آکورا به چند رسانهٔ خودرویی اجازهٔ زدن دو دور با یک پروتوتایپ از اینتگرا تایپ S در پیست بیضی‌شکلی در ژاپن را داده و برخی مشخصات اولیهٔ آن را اعلام کرده است.

آکورا اینتگرا تایپ S با پیشرانه ۳۰۰ اسب بخاری سیویک تایپ R در راه است

به گفتهٔ آکورا، این سدان اسپرت صرفاً با گیربکس شش سرعتهٔ دستی، دیفرانسیل لغزش محدود و پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ سیویک تایپ R ارائه خواهد شد که بیش از ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارد. فعلاً نمی‌دانیم که قدرت اینتگرا تایپ S چقدر از مرز ۳۰۰ اسب بخار فراتر خواهد رفت اما سیویک تایپ R جدید در نسخهٔ بازار ایالات‌متحده ۳۱۵ اسب بخار قدرت دارد؛ بنابراین، ازآنجایی‌که سدان کامپکت آکورا پلت‌فرم مشترکی با سیویک دارد، انتظار می‌رود در نسخهٔ تایپ S قدرتی در همین حدود داشته باشد.

آکورا اینتگرا تایپ S با پیشرانه ۳۰۰ اسب بخاری سیویک تایپ R در راه است

اما اینتگرا تایپ S حتی اگر فقط ۳۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد، بازهم ۳۰ درصد قوی‌تر از نسخهٔ استاندارد کنونی خواهد بود زیرا اینتگرای معمولی هم‌اکنون فقط با یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو متعلق به سیویک Si تولید می‌شود که ۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد. با توجه تصاویری که از تایپ S منتشر شده، این نسخه در ظاهر نیز با سپر جلوی اسپرت‌تر، یک دیفیوزر برجسته در عقب و سه سر اگزوز بزرگ در میانهٔ آن، از همتای معمولی خود متمایز خواهد شد.

آکورا اینتگرا تایپ S با پیشرانه ۳۰۰ اسب بخاری سیویک تایپ R در راه است

در حال حاضر قیمت اینتگرا با گیربکس اتوماتیک از ۳۰,۸۰۰ دلار شروع می‌شود اما برای بهره‌مندی از گیربکس دستی باید پکیج A-Spec را سفارش داد که قیمت را به ۳۵,۸۰۰ دلار افزایش می‌دهد؛ بنابراین و با توجه به قیمت پایهٔ ۴۴ هزار دلاری سیویک تایپ R، برای اینتگرا تایپ S باید قیمتی در حدود ۵۰ هزار دلار را انتظار داشته باشیم که آن را در برابر رقبایی مثل آئودی S3 با قیمت ۴۷,۸۹۵ دلار، مرسدس CLA35 AMG با ۵۰,۵۵۰ دلار و ب‌ام‌و M235i گرن کوپه با ۴۷,۳۹۵ دلار قرار خواهد داد.

آکورا اینتگرا تایپ S با پیشرانه ۳۰۰ اسب بخاری سیویک تایپ R در راه است

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا