هاست پرسرعت
بازی

آیا لباس عرضه نشده در فروشگاه راکستار به GTA 6 اشاره دارد؟

آیا لباس عرضه نشده در فروشگاه راکستار به GTA 6 اشاره دارد؟

به‌تازگی، کاربری در توییتر طرح‌های پیراهنی از GTA Online را کشف کرده که ممکن است به مکان GTA 6 اشاره داشته باشند.

شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) به‌شدت توسط طرفدران رصد می‌شود. گمانه‌زنی‌ها، شایعات و لیک‌های زیادی حول نسخۀ بعدی فرنچایز محبوب Grand Theft Auto وجود دارند و علی‌رغم همۀ این‌ها، هنوز این شرکت جزئیات چندانی از این بازی به‌ اشتراک نگذاشته است. از زمان انتشار GTA V، یعنی سال 2013، منتظر خبری از نسخۀ بعدی این سری هستیم و در حالی که روز‌به‌روز شور و اشتیاق برای GTA 6 افزایش می‌یابد، طرفداران از تمام منابع موجود استفاده می‌کنند تا سرنخی از آن کسب کنند.

در گذشته، دیدیم که راکستار چگونه در بازی‌های منتشرشدۀ خود به فضا و مکان عناوین بعدی این شرکت اشاراتی کرده است. همین موضوع باعث شده است که طرفداران دائماً به‌دنبال هر سرنخی از پروژۀ آیندۀ راکستار باشند. امروز، محصولی ثبت نشده از GTA Online پیدا شده است که سرنخی از مکان Grand Theft Auto 6 می‌دهد. این محصول در واقع پیراهنی است که هیچوقت در دسترس بایکنان GTA Online قرار نگرفته. در طراحی این لباس از منظره‌ای استفاده شده که طرفداران را مجاب به شناسایی مکان آن کرده است.

تبلیغات

این طراحی توسط کاربری در توییتر، با نام CassiqueGTA، کشف شده است و می‌گوید که این پیراهن “Downtown Cab Co. Revere Collar” نام دارد. یک تاکسی را در تصویر می‌بینیم، اما ظاهراً منظرۀ پشت آن مربوط به شهر لوس سانتوس (Los Santos) نیست. طرفداران اشاره کرده‌اند که این تصویر به Vice City نیز شباهت ندارد. به هر حال، سوال‌برانگیزترین مورد این عکس، کوه بزرگ کنار شهر است.

البته، عده‌ای دیگر بر این باورند که این تصویر ممکن است به یک مدل مفهومی ابتدایی باشد که هیچوقت به بازی راه نیافته است. یکی از تئوری‌ها این است که شاید همان لوس سانتوس پیش از اعمال تغییرات باشد.

در حال حاضر، باید منتظر انتشار جزئیات رسمی از راکستار بمانیم و تنها در این صورت، می‌توان از صحّت ایستراگ‌های پیداشده در Grand Theft Auto V و Grand Theft Auto Online و گزارشات این‌چنینی اطمینان حاصل کرد.

KHEDER_Pro_Gamer(Halo reach)کسانی که در خط اسپنسر نیستن ....KratosanimalsVisible bearded manred-eyed Banished KnightDanteParham_ShکاکاسنگیZeusامیرPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا