احتمالاً Helldivers 2 در ماه اکتبر عرضه خواهد شد

احتمالاً Helldivers 2 در ماه اکتبر عرضه خواهد شد

بر اساس گزارشی از جلسه توجیهی برنامه‌های شرکت سونی که برای Insider Gaming ارسال شده، ممکن است Helldivers 2 برای عرضه در ماه اکتبر امسال برنامه‌ریزی شده باشد.

بر اساس این گزارش که به نظر می‌رسد اشتباهی از سوی ناشر بازی باشد، به سازندگان گفته شده که «ذکر کنند بازی در ماه اکتبر منتشر می‌شود»؛ اما تا به امروز، تاریخ دقیقی برای عرضه بازی Helldivers 2 ارائه نشده است.

در این میان، رده‌بندی سنی Helldivers 2 به تازگی در اختیار عموم قرار گرفته که اشاراتی به محتوا و جزئیات این بازی دارد:

Helldivers 2 یک بازی اکشن است که در آن، بازیکنان نقش سربازانی را بر عهده می‌گیرند که تلاش می‌کنند در یک جنگ میان‌کهکشانی، پیروز شوند. از زاویه دید سوم شخص، بازیکنان از تپانچه، انواع سلاح‌های گرم، شعله افکن، نارنجک و موشک‌انداز برای کشتن دشمنان خود (از جمله ربات‌ها، سایبورگ‌ها و حشرات غول پیکر) استفاده می‌کنند. مبارزه با تیراندازی واقع گرایانه، فریادهای دلخراش و پاشیدن خون به اطراف همراه است. برخی از مناطق میدان نبرد، لکه‌های خون و اجساد تکه تکه شده را به تصویر می‌کشند. بازیکنان می‌توانند به حمله به دشمنان شکست‌خورده ادامه دهند و باعث تکه تکه شدن آن‌ها شوند. بازیکنان همچنین می‌توانند در طول ماموریت‌های نجات، به غیرنظامیان شلیک کنند و آن‌ها را بکشند.

در همین حال، شایعات متعددی به احتمال برگزاری یک شوکیس دیگر در سال جاری از سوی پلی استیشن اشاره دارند؛ زیرا با وجود گزارشاتی مبنی بر عرضه مدل جدید پلی استیشن ۵ در انتهای سال جاری میلادی و عدم حضور بازی‌هایی از قبیل Silent Hill 2 Remake و Final Fantasy VII: Rebirth در شوکیس ماه می، منطقی است اگر بگوییم پلی استیشن به یک شوکیس دیگر در سال ۲۰۲۳ نیاز دارد. پس به احتمال زیاد، در این مراسم می‌توانیم شاهد اعلام تاریخ دقیق عرضه Helldivers 2 برای PS5 و رایانه‌های شخصی باشیم.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل