هاست پرسرعت
بازی

احتمال حضور بانوان در بخش آلتیمیت تیم بازی EA Sports FC 24

احتمال حضور بانوان در بخش آلتیمیت تیم بازی EA Sports FC 24

بازی EA Sports FC 24 اولین بازی فوتبالی الکترونیک آرتز پس از نزدیک‌به سی سال خواهد بود که با نام فیفا عرضه نخواهد شد. زیرا همکاری این شرکت با فدراسیون بین‌المللی فوتبال به‌اتمام رسیده است. ممکن است برای اولین‌بار اتفاق مهم دیگری هم در این بازی رخ دهد و آن حضور بازیکنان زن در بخش آلتیمیت تیم است.

کاربر توییتر FUTSheriff که یکی از افشاگران بخش آلتیمیت تیم است، تصویری از سه کارت آلتیمیت منتشر کرده که در آن الکسیا پوتیاس، بازیکن اسپانیایی تیم بانوان بارسلونا در مرکز ایستاده است. در سمت راست و چپ او لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی هم حضور دارند. او نوشت: «این ترکیب در EA FC واقعی خواهد بود. بانوان به FUT خواهند آمد و احتمال زیاد تیم‌های ترکیبی قابل بازی خواهند بود».

تصویری از کارت‌های آلتیمیت تیم EA Sports FC 24 با حضور بانوان (شایعه)

در بازی فیفا ۲۳ اولین باری بود که تیم‌های باشگاهی بانوان هم در آن حضور داشتند؛ هرچند بازهم شاهد حضور بازیکنان خانم در آلتیمیت تیم نبودیم. همچنین برای اولین‌بار در همین بازی بود که در کاور آن یک خانم و درواقع سم کر، بازیکن تیم بانوان چلسی حضور داشت. اگر شایعه فوق واقعی باشد، بازیکنان می‌توانند واقعا یک تیم آلتیمیت ایجاد کنند و بهترین بازیکنان سراسر جهان بدون درنظر گرفتن لیگ و جنسیت آن‌ها را در تیم خود بگذارند.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا