هاست پرسرعت
بازی

احتمال ساخت دنباله فیلم Pinocchio از سوی دیزنی

احتمال ساخت دنباله فیلم Pinocchio از سوی دیزنی

طبق تازه‌ترین صحبت‌های تهیه‌کننده فیلم Pinocchio، امکان ساخت دنباله آن از سوی کمپانی دیزنی وجود دارد.

لایو اکشن Pinocchio که بازسازی انیمیشنی به همین نام از سال 1940 می‌باشد، به تازگی بر روی سرویس دیزنی‌پلاس منتشر شده و میزبان واکنش‌های ضد و نقیض متفاوتی بوده است. اثری که بر خلاف همتایان خود همچون The Lion King و Aladdin دیرتر صاحب لایو اکشن خود شده است، با این حال می‌تواند زمینه چین مجموعه مستقل خود باشد.

این اثر که توسط رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) کارگردانی شده و تام هنکس (Tom Hanks) در آن به ایفای نقش پرداخته است، روایت‌گر عروسکی چوبی می‌باشد که توسط یک فرشته زنده شده و وقایع مختلفی را رقم می‌زند. علی‌رغم این که در انتهای فیلم شاهد یک پایان‌بندی قطعی هستیم، اما ژاکلین لوین (Jacqueline Levine) که به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان لایو اکشن پینوکیو محسوب می‌شود، فاش کرده که شاید در آینده شاهد بازگشت عروسک چوبی باشیم:

تبلیغات

با قطعیت نمی‌توان صحبت کرد؛ با این حال باید ببینیم که آینده چگونه رقم خواهد خورد. امیدواریم که مردم از ساخته ما استقبال نموده و شاهد ماجراجویی‌های بیشتری از پینوکیو باشیم. قطعاً این اثر پتانسیل روایت داستان‌های جدید را دارد و از ساخت دنباله‌های آن استقبال می‌کنیم.

پینوکیو که به تازگی در سرویس دیزنی‌پلاس در دسترس قرار گرفته است، امتیاز پایین 31 را در راتن‌تومیتوز دریافت کرده که نشان از عدم استقبال مخاطبین می‌دهد. با توجه به چنین موضوعی باید دید که کمپانی دیزنی در آینده چه تصمیمی حول محور ساخت دنباله فیلم پینوکیو خواهد گرفت.

منبع: مووی‌وب

Chris redfieldvahid gamerAlbertmeysambmahdi12345

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا