هاست پرسرعت
بازی

احتمال عرضه بازی‌های نتفلیکس روی تلویزیون‌ ها

احتمال عرضه بازی‌های نتفلیکس روی تلویزیون‌ ها

ظاهرا نتفلیکس درحال کار روی قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد از تلفن‌ همراه هوشمند خود به‌عنوان دسته استفاده کنند تا بازی‌ها را روی تلویزیون تجربه کنند. رسانه بلومبرگ این گزارش را منتشر کرده و استیو موزر، توسعه‌دهنده iOS و ویرایش‌گر TheTapeDrive هم به کد منبع این قضیه دست یافته است.

این کد درون نرم‌افزار نتفلیکس پیدا شده که می‌گوید: «یک بازی روی تلویزیون شما به یک کنترلر برای بازی کردن نیاز دارد. آیا می‌خواهید از این موبایل به‌عنوان یک دسته بازی استفاده کنید؟». این جمله نشان‌دهنده آن است که شرکت نتفلیکس حداقل در حال آزمایش این طرح است؛ حتی با اینکه هیچ بیانیه رسمی درباره آن منتشر نکرده است.

بی‌شک این شرکت می‌خواهد سرویس گیمینگ خود و دسترسی آن را گسترش دهد. از زمان معرفی این سرویس در سال ۲۰۲۱، شاهد حضور چشم‌گیری از آن نبوده‌ایم و اکنون بازی‌های نتفلیکس تنها روی تلفن‌های همراه و تبلت‌ها قابل بازی هستند. پس ممکن است طرح فوق راهی برای افزایش تعداد کاربران سرویس گیمینگ نتفلیکس باشد.

گفتنی است رسانه یوروگیمر هم سعی کرد با نتفلیکس درباره این موضوع ارتباط برقرار کند که البته آن‌ها جوابی ندادند. سال گذشته گزارش شده بود کمتر از یک درصد مشترکان نتفلیکس به‌صورت روزانه بازی‌های آن را تجربه کرده‌اند. البته این شرکت در این مدت چند استودیوی گیمینگ خریداری کرده است.

حدودا از یک سال گذشته، نتفلیکس توانسته مالکیت Spry Fox، سازنده Triple Town و Cozy Grove، نکست گیمز توسعه‌دهنده بازی موبایلی The Walking Dead و استودیو Night School، سازنده Oxenfree را به‌دست آورد. همچنین در ماه سپتامبر گزارش شده بود نتفلیکس درحال تأسیس استودیوی گیمینگ درونی خود است که قصد دارد بازی‌های اورجینال با کیفیت جهانی بدون تبلیغات یا خریدهای درون برنامه‌ای بسازد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا