هاست پرسرعت
خودرو

احتمال عرضه « ون اینرودز » توسط بهمن موتور تا پایان سال

احتمال عرضه « ون اینرودز » توسط بهمن موتور تا پایان سال

اخیرا شرکت بهمن موتور تصاویر جدیدی از ون کاروتجاری اینرودز را در وبسایت خود منتشر کرده است. گفته میشود به احتمال زیاد ون اینرودز تا پایان سال جاری توسط شرکت بهمن موتور به بازار عرضه خواهد شد.

ه‌تازگی گروه بهمن تصاویر جدیدی از ون کاروتجاری اینرودز را در وب‌سایت خود منتشر کرده است. آن‌طور که گفته می‌شود، به احتمال زیاد تا پایان سال جاری بهمن اینرودز به بازار معرفی خواهد شد. براساس تصاویر منتشرشده مشخص است برخی فرآیندهای داخلی‌سازی برای اجزایی مانند کابین اینرودز اتفاق افتاده و نشان گروه بهمن هم روی غربیلک فرمان این ون تجاری نصب شده است.
بهمن اینرودز که نسخه ایرانیزه دانگ فنگ C35 است، به نمایشگر لمسی مجهز شده و برخی امکانات مانند دوربین عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و… در آن دیده می‌شود. اما باتوجه به اولین عکس کابین اینرودز، مشخص است که این خودرو کاروتجاری در جایگاه اقتصادی قرار دارد و آنچنان سبک طراحی و تجهیزات زیادی در آن وجود ندارد. گفته می‌شود به‌زودی این ون کاروتجاری با اهداف باربری به فروش خواهد رسید.

inside content desktop

بهمن Inroads به‌عنوان نسخه کارگو و ایرانیزه دانگ‌فنگ C35 شناخته می‌شود که با برخی تغییرات ظاهری و فنی آمده حضور در جاده‌های کشور شده است. باتوجه به ابعاد این ون کاروتجاری، کاربرد اصلی اینرودز در باربری‌های شهری، مجموعه‌های خدماتی، خدمات استارتاپی و… خواهد بود. باتوجه به اعلام بهمن‌، ون اینرودز از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۵ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۰‌نیوتون‌متر بهره می‌برد. همچنین این خودرو از یک جعبه دنده ۵سرعته دستی برخوردار است. همچنین این که یک خودرو دیفرانسیل عقب است، از ترمز دیسکی جلو و عقب، ترمز ABS و EBD، دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دوربین عقب، نمایشگر لمسی ۹اینچی، فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور باد تایرها نیز بهره می‌برد. ون اینرودز طول 4.5متری را دارد و ارتفاع آن ۲ متر اعلام شده است. همچنین عرض این ون کار و تجاری یک متر و ۶۸ سانتی متر است. فضای بار اینرودز ۲۶۳۰ در ۱۴۸۰ در ۱۳۰۰میلی‌متر بوده و می‌تواند فضای مناسبی را در اختیار مشاغل قرار دهد. جرم خالص بهمن اینرودز ۱۲۸۵ کیلوگرم است و می‌توان ۷۲۵ کیلوگرم بار مجاز را با ابعاد کلی 5.1 متر مکعب در آن قرار داد. این احتمال داده می‌شود که در هفته‌های آتی، گروه بهمن ون Inroads را با قیمتی کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه کند. هدف اصلی فروش برای این خودرو، استفاده در مشاغل و کسب‌وکارهای مرتبط با باربری است.

محله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا