هاست پرسرعت
بازی

احتمال عرضه کارت گرافیک RTX 4070 از فروردین آینده

احتمال عرضه کارت گرافیک RTX 4070 از فروردین آینده

انویدیا به‌تازگی جزئیات جدیدی در خصوص برنامه زمانبندی انتشار اطلاعات مدل غیر Ti کارت گرافیک GeForce RTX 4070 را ارائه کرده که البته در آن به تاریخ مشخصی اشاره نشده است. بااین‌حال از این طریق به شرکای تجاری این شرکت اطلاع‌رسانی شده که عرضه‌ی این محصول باید در ماه آوریل صورت بگیرد. تمامی اطلاعاتی که در این پیام درج شده برای تاریخ نامشخص (TBD) تعیین شدند اما بخش مربوط‌به دسترسی به کارت گرافیک در فروشگاه‌های عرضه کننده به ماه آوریل موکول شده است.

اطلاعیه‌های انویدیا معمولاً هر از چند گاهی منتشر می‌شدند اما این موضوع رفته رفته تغییر کرده است. درواقع مواردی زیادی را دیدیم که به‌طور کلی تغییر کرده یا نهایتاً لغو شدند. بنابراین ممکن این موارد نیز در ادامه دستخوش تغییر شوند.

برنامه زمانبندی کارت گرافیک RTX 4070

طی چند ماه گذشته مشخصات فنی منتسب به کارت گرافیک RTX 4070 مرتب تغییر کردند اما Kopite7kimi در آخرین موارد، به بُرد PG191 SKU 343 به‌عنوان مدل جدیدی برای کارت گرافیک RTX 4070 اشاره کرده است.

گفته می‌شود کارت گرافیک RTX 4070 با ۵۸۸۸ هسته CUDA و ۱۲ گیگابایت حافظه GDDR6X عرضه شود. این مدل اساسا یک مدل Cut-Down از کار گرافیک RTX 4070 Ti است که با TDP کمتر معرفی می‌شود. در دیگر اخبار مرتبط با این محصول گفته شد که انویدیا به‌زودی تولید انبوه آن را شروع خواهد کرد. لذا پنجره عرضه‌ی آن برای ماه آوریل می‌تواند منطقی و مورد انتظار باشد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا