هاست پرسرعت
بازی

احتمال پرداخت سریال House of the Dragon به باقی دوره‌های خاندان تارگرین

احتمال پرداخت سریال House of the Dragon به باقی دوره‌های خاندان تارگرین

به نظر می‌رسد که سریال House of the Dragon تنها مختص به رقص اژدهایان نبوده و می‌تواند وقایع بیشتری از خاندان تارگرین را پوشش بدهد.

سریال House Of The Dragon همچنان پرقدرت به پخش فصل نخست خود ادامه می‌دهد و به زودی زمینه‌ساز وقایع مهم و هیجان‌انگیزی در سرزمین وستروس خواهد بود. با این حالی یکی از پرسش‌های طرفداران حول محور آینده این مجموعه خواهد بود که ایا پس از پایان رقص اژدهایان به اتفاق جدیدی پرداخته خواهد شد یا خیر؟

این مسئله باعث شده تا تهیه‌کننده این سریال یعنی رایان کندال (Ryan Condal) واکنش نشان داده و اعلام نماید که:

تبلیغات

من عاشق سرزمین وستروس و حماسه خلق شده در این جهان هستم. نام این سریال رقص اژدهایان نبوده و خاندان اژدها لقب گرفته است. این بدان معنا است که خاندان تارگرین در مرکز این مجموعه قرار داشته و واقعه رقص اژدهایان تنها یکی از وقایعی خواهد بود که ما به آن خواهیم پرداخت. دروه‌های بسیار جذاب و هیجان‌انگیزی وجود دارد که می‌توانیم در تلویزیون به تصویر کشیده و طرفداران این فرنچایز را خشنود نماییم. تا زمانی که من و شبکه HBO در پشت این فرنچایز قرار داریم، آن را ادامه خواهیم داد.

یکی از وقایعی که طرفداران این مجموعه همیشه خواهان به تصویر کشیدن آن بوده‌اند، فتح وستروس به وسیله اگان فاتح و اژدهای مخوفش بالریون بوده است. با توجه به صحبت‌های این تهیه‌کننده می‌توان امیدوار بود که رقص اژدهایان پایان داستان خاندان تارگرین نخواهد بود و در صورت استقبال گسترده بینندگان شاهد به تصویر کشیدن وقایع بیشتری خواهیم بود.

منبع: مووی‌وب

HAMIDیوهانDARKSIREN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا