هاست پرسرعت
بازی

احیای انیمیشن سریالی Phineas and Ferb توسط دیزنی

احیای انیمیشن سریالی Phineas and Ferb توسط دیزنی

طرفدارها می‌توانند انتظار شروع تعطیلات تابستانی جدیدی برای فینیس و فرب را داشته باشند. زیرا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت دیزنی درصدد احیای انیمیشن سریالی Phineas and Ferb برآمده است.

همان‌طور که رسانه ورایتی گزارش داد، دن پوونمیر به موجب قرارداد کلی با شرکت Disney Branded Television به‌سراغ تولید ۴۰ قسمت تازه از انیمیشن سریالی Phineas and Ferb می‌رود که در دو فصل تقدیم بیننده‌ها خواهد شد. هنوز سخنی از زمان پخش این انیمیشن به میان نیامده است و طرفدارها باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر بمانند.

آیو دیویس، رئیس شرکت دیزنی برندد تله‌ویژن در تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون تأیید کرد که درکنار احیای انیمیشن سریالی فینیس و فرب، فصل دوم انیمیشن سریالی Hamster and Gretel (همستر و گرتل) نیز ساخته می‌شود. ایو دیویس گفت: «دن [پوونمیر] به‌خاطر توانایی بی‌نظیرش در خلق داستان‌ها و شخصیت‌های محبوب شهرت دارد. از ادامه همکاری با دن و بازگرداندن انیمیشن پرطرفدار Phineas and Ferb بسیار خوشحالیم».

انیمیشن سریالی Phineas and Ferb بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۵ در طول ۴ فصل متشکل از ۱۲۹ قسمت پخش شد. این انیمیشن ماجراهای فینیس فلین و برادر ناتنی او یعنی فرب فلچر را دنبال می‌کند که در تعطیلات تابستانی به ماجراجویی‌های مختلفی می‌پردازند. این انیمیشن سریالی موفقیت‌های بسیاری را برای شرکت دیزنی به ارمغان آورد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا