هاست پرسرعت
بازی

اخباری از Marvel’s Spider-Man 2 در راه است

اخباری از Marvel’s Spider-Man 2 در راه است

به نظر می‌رسد که اعضای تیم مدیریت ارتباطات استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، به نمایشی از Marvel’s Spider-Man 2 در آیندۀ نزدیک اشاره دارند.

عناوین فرست پارتی تحسین‌برانگیز زیادی از سونی در سال 2022 انتشار یافتند و شاهد بازی‌هایی چون Gran Turismo 7، Horizon Forbidden West و God of War Ragnarok بودیم، اما اطلاعات چندانی از برنامه‌های این شرکت برای سال 2023 وجود ندارد. تاکنون، تنها عنوان فرست پارتی معرفی شده برای سال 2023، اثر Marvel’s Spider-Man 2 است؛ و حتی این بازی هم پس از رونمایی در سپتامبر سال میلادی گذشته، جزئیاتی را به اشتراک نگذاشته است.

هرچند، ظاهراً به‌زودی شاهد این اتفاق خواهیم بود، چراکه تعدادی از کارمندان اینسامنیاک در توییتر اشاره کرده‌اند که این تیم در حال آماده‌سازی شرایط برای نمایشی از این دنبالۀ ابرقهرمانی در آیندۀ نزدیک باشد. جیمز استیونسون (James Stevenson)، رئیس ارتباطات اینسامنیاک، به‌تازگی توییتی را منتشر کرده که تنها شامل یک گیف (تصویر متحرک) از Marvel’s Spider-Man 2 است، در حالی که ارون جیسون اسپینوزا (Aaron Jason Espinoza)، مدیر ارتباطات، نیز در فاصلۀ زمانی کوتاهی، عبارت “2023” را در توییتر منتشر کرد.

تبلیغات

کمتر از دو ماه پیش، استودیوی مذکور به طرفداران اطمینان خاطر داد که روند توسعۀ Marvel’s Spider-Man 2 به‌خوبی پیش می‌رود و بازی هنوز قرار است در سال 2023 عرضه شود. اگر به‌واقع این بازی سال بعد انتشار یابد، احتمالاً باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از آن در آیندۀ نزدیک باشیم، خصوصاً اکنون که آخرین عنوان بزرگ پلی استیشن سال 2022 میلادی، God of War Ragnarok، انتشار یافته است.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 در حال توسعه است.

نظر شما در این باره چیست؟

بهزاد سالمیKRATOSEFAN1Mr Hill93Artin_GamearVisible bearded manHahaTlou part 2 game of the centuryO2امیرAmirhossein80Jim Hawkinsامیر حسینBoogimanGamer Game Overmr🤘Mohsenj74vitto corleoneA,,shمیام رو خطتParham_Shmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا