هاست پرسرعت
بازی

ادریس البا از نقش‌آفرینی در نقش جیمز باند می‌گوید

ادریس البا از نقش‌آفرینی در نقش جیمز باند می‌گوید

به تازگی ستاره‌ی مشهور سینما ادریس البا، در مصاحبه‌ای نظرش را در مورد احتمال نقش‌آفرینی در نقش جیمز باند بیان کرده است.

با جدایی دنیل کریگ از فرنچایز جیمز باند با فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)، گمانه‌زنی‌ها برای بازیگر بعدی این شخصیت محبوب و نمادین تاریخ سینما بالا گرفت و نام‌های مختلفی به عنوان کاندیدای بالقوه برای ایفای نقش جیمز باند مطرح شد.

یکی از پرتکرارترین نام‌ها در میان لیست‌های مختلفی که رسانه‌های سینمایی از بازیگران احتمالی جیمز باند بعدی منتشر می‌کردند، ستاره‌ی دنیای اکشن ادریس البا (Idris Elba) بود. حال به تازگی، او پس از سکوتی طولانی در پادکستی به این شایعات پاسخ داد. هر چند که احتمالاً این پاسخ همان چیزی نباشد که طرفداران از او انتظار داشتند. او آب پاکی روی دست طرفداران ریخت و به صراحت اعلام کرد که علاقه‌ای به ایفای نقش جیمز باند ندارد.

ادریس البا در اینباره گفت:

ایفای نقش جیمز باند جزو اهداف کاری من به شمار نمی‌رود. من فکر نمی‌کنم که ایفای نقش جیمز باند هیچ‌کدام از اهداف شخصی من را ارضا کند. می‌دانید جیمز باند شخصیت خاصی است و من نمی‌خواهم چیزی را انکار کنم؛ هر جای دنیا که می‌روم و علی‌رغم تفاوت‌های فرهنگی بسیار میان مردم دنیا، آن‌ها همه در مورد جیمز باند حرف می‌زنند و من احساس می‌کنم این مسئله در حال حاضر فراتر از من است.

تبلیغات

این چیزی نیست که صرفاً در مورد تمایل من باشد، گاهاً در مورد بعضی از مسائل نظر و تمایل جمع مردم حکم می‌کند.

با این حال البا قبول دارد که ایده‌ی ایفای نقش جیمز باند مسئله‌ی بسیار جذابی است و طبیعی است که طرفداران آن را دوست داشته باشند. او در اینباره می‌گوید:

من شخص مناسبی نیستم، شاید در دنیای بسیاری از افراد من همان شخص مورد نظر برای این نقش باشم؛ اما در حال حاضر تمایلی به ایفای این نقش ندارم.

به نظر می‌رسد که البا در تصمیم خود برای ایفا نکردن نقش جیمز باند بسیار مصر است و باید او را از لیست کاندیدهای احتمالی خط زد. با این حال باید صبر کرد و دید که با کناره‌گیری یکی از کاندیداهای بالقوه این نقش از گردونه‌ی رقابت، در نهایت سازندگان چه تصمیمی برای این شخصیت نمادین تاریخ سینما می‌گیرند.

منبع: کولایدر

پین هدmeysambDARKSIRENaref44navidphoenix77GAMER 1995جیم خالی بند «رگناروک 2020 عرضه میشه»AlbertJin sakaiHASSAN_SHAHINEmperor Nima ShamsAmir :))علیهادی صفاییLonesome guy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا