هاست پرسرعت
خودرو

ادکلن مردانه خاص بنتلی بار دیگر به‌روزرسانی شد

ادکلن مردانه خاص بنتلی بار دیگر به‌روزرسانی شد

بنتلی می‌گوید که برای تهیه این ادکلن از مواد طبیعی لوکس استفاده کرده است.

چندی پیش بنتلی اعلام کرد که یک ادکلن مردانه تازه را با الهام از خط تولید خودروهای سیاه خود تولید کرده است. این دسته از خودروهای بنتلی به‌جای استفاده از کروم در بخش‌های تزئینی از رنگ سیاه استفاده می‌کنند که ظاهری نسبتا متفاوت و جدی به آن‌ها می‌بخشد.

ادکلن مردانه خاص بنتلی بار دیگر به‌روزرسانی شد

ادکلن یادشده که با نام «Bentley for Men Black Edition» (به معنای نسخه سیاه بنتلی برای مردان) معرفی شده، یک ادکلن با راحیه‌ای مردانه‌پسند به شمار می‌رود که درون یک شیشه مونوکروم ریخته شده است. هدف بنتلی بازآفرینی طرح یک تیپ رسمی مردانه بوده است. سازنده می‌گوید که طراحان این شیشه تلاش کرده‌اند تا خطوط و انحنای بدنه خودروهای بنتلی را بازآفرینی کنند.

ادکلن مردانه خاص بنتلی بار دیگر به‌روزرسانی شد

البته که شیشه سیاه‌رنگ و الگوهای روی آن تنها جزئیات این محصول لوکس نیستند؛ بنتلی با استفاده از خطوط از جنس فلز نقره پولیش‌شده لوگوی خود را بازسازی کرد. بنتلی امضای کابین خودروهای خود را هم روی درب نقره این ادکلن قرار داده است. این محصول به دست استاد پرفیوم‌ساز، «دوروتی پیوت»، ساخته شده و بنتلی آن را این‌گونه توصیف می‌کند:

در ابتدا هماهنگی و سازگاری چشمگیر گرد بنفشه و ترشی نارنگی احساس تمیزی یک پیراهن سفید را در ذهن تداعی می‌کند. نت خنک فلفل صورتی و جوز هم مانند دکمه‌های سرآستین براق این پیراهن هستند. قلب این رایحه که با کمی عصاره یاس روشن مزین شده، مانند یک پارچه تیره، خوش‌بافت و طرح‌دار نمایان می‌شود… .

ادکلن مردانه خاص بنتلی بار دیگر به‌روزرسانی شد

بنتلی درکنار معرفی بلک ادیشن تازه، به خریداران مدل جدید کانتیننتال GT هم یک عطر مخصوص به نام «Momentum Unbreakable Eau de Parfum and the Magnetic Amber» ارائه می‌کند. این خودروساز انگلیسی می‌گوید که حدود ۴۰ درصد خودروهایش با پک «بلک لاین» که تزئینات کرومی را با سیاه بلوگا جایگزین می‌کند، خریداری می‌شوند. تنها نشان B پرنده و برند این شرکت، از این قاعده مستثنا خواهد بود. باقی قطعات ازجمله چرخ‌ها، نوار دور چراغ، ماتریس جلوپنجره و… به رنگ سیاه مزین خواهد شد. نظر شما درباره این محصولات و نقش آن در جذب خریداران چیست؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۸ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا