هاست پرسرعت
بازی

ارسال ۴۱.۷ میلیون PS5 به فروشگاه‌ها؛ افزایش فروش و کاهش سود شرکت سونی به دلیل خرید و تصاحب

ارسال ۴۱.۷ میلیون PS5 به فروشگاه‌ها؛ افزایش فروش و کاهش سود شرکت سونی به دلیل خرید و تصاحب

شرکت سونی گزارش مالی خود از سه‌ماهۀ آوریل تا ژوئن ۲۰۲۳ را به اشتراک گذاشته است که شامل اطلاعاتی حول فروش PS5 و تعداد مشترکان سرویس PS Plus می‌شود.

تبلیغات

طبق اعلام رسمی، در سه ماهۀ اخیر، ۳.۳ میلیون PS5 به فروشگاه‌ها ارسال شده که میزان کل کنسول‌های ارسال شده به فروشگاه‌ها تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ را به ۴۱.۷ میلیون واحد می‌رساند. باید تاکید کرد که این آمار تعداد PS5 ارسال شده به فروشگاه را نشان می‌دهد، در حالی که میزان فروش به مشتریان تقریباً ۴۰ میلیون واحد تخمین زده می‌شود. برای مقایسه، سوییچ در بازه‌ای مشابه ۳.۹۱ میلیون دستگاه فروش داشت.

به لطف افزایش فروش بازی‌های ترد-پارتی، محتویات اضافه و سخت‌افزارها، میزان فروش به واحد پولی ین نیز ۲۸ درصد نسبت به همین بازه در سال گذشته افزایش داشته و به ۱۶۷ میلیارد ین رسیده؛ اما درآمد عملیاتی به دلیل تاثیر خرید و تصاحب‌های اخیر از جمله بانجی، با کاهش ۷ درصدی مواجه شده است. به نظر می‌رسد که میزان تاثیر خرید‌ها روی درآمد عملیاتی ۱۶.۶ میلیارد ین بوده.

همچنین، کاربران فعال شبکۀ پلی استیشن در حال حاضر ۱۰۸ میلیون نفر بوده و با توجه به گزارش مالی، تعداد کاربران پلی استیشن پلاس افزایش پیدا کرده است.

به طور کلی و با احتساب تمامی بخش‌های شرکت، سونی در سه ماهۀ اخیر ۲,۹۶۳.۷ میلیارد ین فروش خالص داشته که ۳۳ درصد بیشتر از همین بازه در سال گذشته است. درآمد عملیاتی نیز ۲۵۳ میلیارد ین بوده که کاهش ۳۱ درصدی نسبت به همین بازه در سال گذشته را نشان می‌دهد.

تبلیغات
Game4Evermh.pHaj_HosseinOmid_FshmeysambcactusRichmanᕼᑌᑎTᗴᖇمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Albert WeskerUNCLE ARTURDark FantasyABDVDred-eyed Banished KnightRoyalknightEzio (Spider-Man Edition)A,,shImmortal SpartanMaster🤘Mohsenj74more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا