هاست پرسرعت
بازی

ازرا میلر: در برابر تمام دنیا طلب بخشش می‌کنم

ازرا میلر: در برابر تمام دنیا طلب بخشش می‌کنم

سرانجام پس از ماه‌ها حاشیه و ایجاد جو منفی، ازرا میلر از تمام دنیا طلب بخشش نمود و خواستار تغییر رفتارش می‌باشد.

پس از گذشت سال‌ها حضور در آثار ناشناخته، این فرصت به ازرا میلر (Ezra Miller) داده شد تا با ایفای نقش فلش در دنیای سینمایی دی‌سی فرصتی برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ را پیدا نماید. با این حال او به دلیل ایجاد حواشی‌های پر سر و صدا در طی چند ماه گذشته تمام آینده هنری خود را در معرض خطر قرار داد به طوری که زمزمه کنار گذاشتن او از سمت کمپانی برادران وارنر رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت.

با این حال گویا دوران سیاه این بازیگر به پایان رسیده است؛ زیرا طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، او از تمام دنیا عذرخواهی کرده و قول داده که تحت درمان قرار خواهد گرفت تا بتواند به شرایط عادی خود بازگردد. قطعاً در این مسئله کمپانی وارنر دخیل بوده است، زیرا آن‌ها گزینه حذف ازرا میلر را روی میز گذاشته بودند و این اتفاق باعث شده تا این بازیگر نسبت به رفتارهای خود تجدید نظر کند.

طی چند ماه گشته درگیر گذراندن بحران‌های شدیدی بودم که ناشی از مشکلات روانی بود که بر سلامت من تاثیر گذاشت. حال درمان را آغاز کردم و می‌خواهم تا از تمام دنیا بابت رفتارهای اخیرم عذرخواهی نمایم. تعهد می‌دهم که تمام کارهای لازم را انجام دهم تا سلامت خود را بازیابی کنم.

اگر که ازرا میلر بتواند به یک آسایش و آرامش روانی دست پیدا کند، شاید بتواند پل‌های خراب شده پشت سرش را بازسازی نماید. با این حال نباید فراموش کرد که فیلم اختصاصی فلش میزبان جو منفی گسترده‌ای بوده که شاید تمامی این سناریو عذرخواهی از سوی کمپانی وارنر شکل گرفته تا بتواند بودجه سنگین 200 میلیون دلاری این فیلم را از دست ندهد. موضوع هر چه که باشد، تنها زمان می‌تواند صحبت‌های ازرا میلر را اثبات کند و باید ببینیم که مردم چه استقبالی از فیلم فلش خواهند داشت.

تبلیغات

در تاریخ 23 ژوئن 2023 (2 تیر 1402) می‌توانیم شاهد اکران فیلم The Flash در سینماهای جهان باشیم.

منبع: کولایدر

navidphoenixDARKSIREN1100Skyrim : The Elder Scrolls VAMIR WAZOWSKI77o0ashil0oTlou part 2 game of the centuryتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)علیInvisible bearded userاتزیو آدیتورهsoosmarMehran.BaHulkSaman_hkmeysambIRGCLonesome guy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا