هاست پرسرعت
بازی

از دستگاه واقعیت مجازی Meta Quest Pro رونمایی شد

از دستگاه واقعیت مجازی Meta Quest Pro رونمایی شد

شرکت متا (Meta) از مدل حرفه‌ای دستگاه واقعیت مجازی خود تحت نام Meta Quest Pro رونمایی کرد که شامل سخت‌افزاری قدرتمند و پیشرفته می‌شود.

دستگاه واقعیت مجازی Meta Quest Pro که تا پیش از آن با نام Project Cambria شناخته می‌شد، در تاریخ 3 آبان (25 اکتبر) امسال با قیمت 1,500 دلار عرضه خواهد شد. مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه روی کاغذ، نشان می‌دهد که با قوی‌ترین پلتفرم واقعیت‌ مجازی طرف هستیم در حالی که قیمتی بسیار کمتر از رقیب خود یعنی Magic Leap 2 دارد (3,300 دلار).

طبق اعلانات رئیس کمپانی متا، مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg)، این هدست بی‌سیم جامعۀ کارمندانی را هدف قرار داده است که قصد دارند بازخورد بهتری از همکاری‌های خود با دیگران دریافت کنند و برای رسیدن به چنین کارکردی، ویژگی‌های زیادی به این هدست اضافه شده است. صفحۀ نمایش LCD باکیفیت، سنسورهای دوربین با رزولوشن بالا برای Mixed Reality و بهبود کیفیت متون در حالت واقعیت مجازی تنها بخشی از قابلیت‌های کلیدی این دستگاه به شمار می‌روند. اگرچه هدف اصلی کارمندان هستند، اما Meta Quest Pro برای گیمرها نیز کارایی خود را حفظ می‌کند.

تبلیغات

رزولوشن 1920 در 1800 برای هر چشم، عمر 1 تا دو ساعتۀ باتری، نرخ 90 برای تازه‌سازی صفحۀ نمایش و پشتیبانی از نرخ 72 می‌تواند این گزینه برای تهیۀ یک دستگاه واقعیت مجازی را جذاب کند؛ اگرچه قیمت بالاتر آن نسبت به مدل پایه گریزناپذیر است.

نظر شما در این باره چیست؟

DARKSIRENarmanmahdi12345Z2656Max22Ali G_Hامیر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا