هاست پرسرعت
بازی

از عنوان قسمت اول فصل پنجم Stranger Things رونمایی شد

از عنوان قسمت اول فصل پنجم Stranger Things رونمایی شد

صفحه رسمی توییتر سریال «Stranger Things» از عنوان و کاور فیلم‌نامه قسمت اول فصل پنجم این سریال رونمایی و طرفداران را برای پخش آن آماده کرده است.

عنوان قسمت اول فصل پنجم سریال «Chapter One: The Crawl» نام دارد و به رسم همیشگی، فیلم‌نامه این قسمت توسط برادران دافر نوشته شده است. همانند فصل‌های گذشته، عنوان اولین قسمت این فصل نیز با پیشوند «Chapter One» منتشر شده است.

بدون هیچ توضیحی عنوان «The Crawl» برعکس عناوین گذشته قسمت‌های این سریال تا حد زیادی مبهم بوده و هیچ اطلاعاتی از جزئیات داستان قسمت اول فصل پنجم در اختیار ما قرار نمی‌دهد. تیم نویسندگی سریال همچنان در حال کار بر روی فیلم‌نامه آخرین فصل این سریال هستند؛ در حالی که برادران دافر جزئیات این فصل را کاملا محفوظ نگه داشته‌اند.

در مصاحبه‌ای اختصاصی با کولایدر برادران دافر اعلام کردند که برعکس فصل چهارم که بینندگان را به نقاط مختلف جهان همچون کالیفرنیا و روسیه برد، فصل پنجم این سریال بیشتر بر روی شهر هاکینز و شهر برعکس آن تمرکز خواهد کرد. این فصل توضیحات بیشتری درباره ماهیت شهر برعکس در اختیار طرفداران قرار خواهد داد.

تبلیغات

فیلم‌برداری فصل پنجم «Stranger Things» در سال 2023 شروع خواهد شد. در حال حاضر هیچ تاریخ انتشاری برای این فصل انتخاب نشده است ولی در بهترین حالت این فصل در سال 2024 با حضور ستارگانی چون فین ولفهارد (Fin Wolfhard)، میلی بابی بروان (Millie Bobby Brown)، وینونا رایدر (Winona Ryder) و نوآ اشنپ (Noah Schnapp) منتشر خواهد شد.

فصل اول تا چهارم «Stranger Things» در حال حاضر بر روی شبکه نتفلیکس در دسترس هستند.

منبع: کولایدر

Lone wolfMohsenj74.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا