هاست پرسرعت
خودرو

استخدام راننده تست توسط تسلا؛ ساعتی ۱۸ تا ۴۸ دلار!

استخدام راننده تست توسط تسلا؛ ساعتی ۱۸ تا ۴۸ دلار!

تسلا با ارائه پیشنهاد استخدام به راننده های آمریکا اعلام کرد افرادی که در تابستان سال جاری میلادی پشت فرمان خودروهای برقی این برند بنشینند بین ۱۸ تا ۴۸ دلار دریافت خواهند کرد.

تسلا در حال استخدام کارکنان فصلی جدیدی برای راندن محصولاتش در تابستان امسال است. این خودروساز خبرساز اظهار داشته به دنبال افرادی است تا بتوانند داده‌های باکیفیت را برای بهبود عملکرد خودروها جمع‌آوری کنند. برخی آگهی‌های استخدام تسلا در فضای مجازی نشان دهنده شیفت‌های صبح و شب برای این شغل‌ها و همچنین مدت ۳ ماهه استخدام هستند. تسلا قبلاً نیز راننده‌های تست را استخدام کرده بود هرچند این استخدام‌های جدید نشان دهنده تکیه بیشتر آن به تست‌های داخلی بجای جمع‌آوری داده‌ها از خریداران محصولاتش است. همان‌طور که می‌دانید تسلا قبلاً برای جمع‌آوری داده‌های مربوط به سیستم خودران کامل خود از کمک رانندگان و مالکان محصولات خود استفاده کرده بود. این برند همچنین از رانندگان تست برای بهبود عملکرد اتوپایلوت و خودران کامل استفاده می‌کند.

رانندگان تست تسلا معمولاً محصولات این برند را که مجهز به یک سری حسگرها هستند می‌رانند. این را جان برنال راننده تست اسبق تسلا گفته است. رانندگان معمولاً به‌صورت تکراری سناریوهایی را اجرا می‌کنند که می‌تواند باعث گیج شدن نرم‌افزار خودران کامل شود. از جمله این سناریوها می‌توان به گردش‌به‌چپ یا ورود به تقاطع‌های غیرمعمول اشاره کرد. سپس این داده‌ها بررسی شده و توسط مسئولان مرتبط در بخش لیبل گذاری نشان‌دار می‌شوند.

در آگهی استخدام راننده تسلا داشتن تحصیلات دانشگاهی اجباری نیست اما متقاضیان باید دارای گواهینامه رانندگی معتبر و عدم سابقه تخلفات رانندگی باشند. همچنین از تاریخ دریافت گواهینامه آن‌ها باید حداقل ۴ سال گذشته باشد. همان‌طور که گفته شد برای هر ساعت رانندگی با محصولات تسلا بین ۱۸ تا ۴۸ دلار پرداخت می‌شود. بد نیست بدانید تسلا قبلاً به خاطر جمع‌آوری داده‌هایی از مالکان محصولاتش موردانتقاد قرار گرفته بود. اوایل سال جاری بود که این برند با شکایتی از طرف مالکان خودروهایش روبرو شد به گونه‌ای که کارکنان تسلا به تصاویر و ویدئوهای ضبط شده توسط دوربین‌های نصب شده روی خودروها دسترسی داشتند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۹ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا