هاست پرسرعت
فناوری

استقبال بی‌سابقه از YU7؛ شیائومی در ۳ دقیقه ۲۰۰ هزار سفارش گرفت

استقبال بی‌سابقه از YU7؛ شیائومی در ۳ دقیقه ۲۰۰ هزار سفارش گرفت

شیائومی اعلام کرد که تنها ۳ دقیقه پس از باز شدن پنجره سفارش‌گذاری برای خودروی برقی جدیدش، YU7، بیش از ۲۰۰ هزار سفارش واقعی دریافت کرده است.

به گزارش gsxr و به نقل از الکترک، این رقم چشمگیر با ثبت پیش‌پرداخت ۵۰۰۰ یوان (حدود ۷۰۰ دلار) صورت گرفته که پس از چند روز، غیرقابل بازگشت خواهد شد؛ بنابراین برخلاف رزروهای بدون تعهد مانند سایبرتراک تسلا، این سفارش‌ها نشان‌دهنده تقاضای واقعی هستند.

YU7 دومین خودروی برقی شیائومی است که تنها یک سال پس از عرضه SU7 و در کمتر از چهار سال از تأسیس بخش خودروسازی این شرکت به بازار آمده است. در مراسم معرفی، لی جون، مدیرعامل شیائومی، بدون تعارف خودرو را با تسلا مدل Y مقایسه کرد و مزایای متعددی را برای محصول خود برشمرد.

او YU7 را از نظر ابعاد، فضای کابین، کیفیت صدا، و عملکرد در دمای بالا با مدل Y مقایسه کرد و با ارائه اسلایدهایی نشان داد که این خودرو در اکثر زمینه‌ها برتری دارد. کابین بسیار آرام خودرو به لطف شیشه‌های دو‌لایه صوتی و سیستم تعلیق بهینه‌سازی‌شده برای کاهش نویز طراحی شده است. سقف پانورامای الکترونیکی YU7 نیز در تست‌ها توانسته دمای داخلی خودرو را در گرمای شدید بهتر از مدل تسلا کنترل کند.

 

استقبال بی‌سابقه از YU7؛ شیائومی در ۳ دقیقه ۲۰۰ هزار سفارش گرفت
بزرگ‌ترین نقطه قوت YU7 اما قیمت آن است. مدل پایه با قیمت ۲۵۳٬۵۰۰ یوان (حدود ۳۵٬۳۰۰ دلار) عرضه می‌شود که ۱۰٬۰۰۰ یوان ارزان‌تر از تسلا مدل Y است و ۲۰۰ کیلومتر برد بیشتری نیز دارد. مدل Pro با قیمت ۲۷۹٬۹۰۰ یوان (حدود ۳۹٬۰۰۰ دلار) حدود ۳۰٬۰۰۰ یوان ارزان‌تر از Model Y Long Range است. مدل Max نیز با قیمت ۳۲۹٬۹۰۰ یوان (۴۶٬۰۰۰ دلار) نسبت به نسخه Performance تسلا قیمت کمتری دارد و از نظر امکانات، تفاوت چشم‌گیری را نشان می‌دهد.

تولید YU7 از قبل آغاز شده و تحویل آن نیز با نسخه‌های از پیش پیکربندی‌شده تقریباً بلافاصله انجام می‌شود. با چنین شروع قدرتمندی، شیائومی YU7 به‌عنوان یکی از رقبای جدی تسلا در بازار خودروهای برقی شناخته می‌شود.

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا