هاست پرسرعت
بازی

استودیوی سازندۀ ریمیک Star Wars KOTOR تغییر کرده است

استودیوی سازندۀ ریمیک Star Wars KOTOR تغییر کرده است

به نظر می‌رسد که استودیوی توسعه دهندۀ Star Wars Knights of the Old Republic Remake تغییر کرده و حالا این بازی توسط Saber Interactive ساخته می‌شود.

شرکت امبریسر گروپ (Embracer Group) امروز چندین خرید خود را تأیید کرد؛ از جمله حق کامل Middle-Earth Enterprises که The Hobbit ،The Lord of the Rings و دیگر عناوین مربوط به سرزمین میانه‌ی جی آر آر تالکین را در بر دارد.

تبلیغات

این شرکت همچنین یک گزارش مالی از سال مالی 2023 منتشر کرد که جزئیات فروش از ماه آوریل تا ژوئن 2022 در آن دیده می‌شود. در بحث عناوین آینده، در این گزارش اشاره شده بود که یکی از پروژه‌های AAA آن به استودیوی دیگری انتقال یافته است. این جابه‌جایی برای اطمینان از کیفیت لازم بوده، اگرچه انتظار نمی‌رود که تأخیری در پروژه صورت بگیرد.

بنابر جزئیات منتشر شده، Star Wars Knights of the Old Republic Remake که توسط اسپایر (Aspyr) مراحل ساخت را طی می‌کرد، حالا با بهره‌گیری از تیم Saber Interactive توسعه می‌یابد و تمامی منابع در کنار پروسۀ طی شده، به این تیم انتقال یافته است.

vitto corleoneDr.PyroAlbertامیر گیمرامیر حسینPorfosorMohsenj74ainzAshen undead the bearerLara CroftLonesome guy@alistarEmperor Nima ShamsSquatlatex2

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا