هاست پرسرعت
بازی

استودیوی سی‌دی پراجکت رد کار بر روی دو بازی AAA را آغاز کرده است

استودیوی سی‌دی پراجکت رد کار بر روی دو بازی AAA را آغاز کرده است

استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) به تازگی اعلام کرده که علاوه بر نسخه‌ی بعدی سری The Witcher، یک بازی AAA دیگر به صورت هم‌زمان در دست توسعه قرار دارد.

با وجود اینکه تیم توسعه‌ی سی‌دی پراجکت رد هنوز بر روی بازی Cyberpunk 2077 و بسته الحاقی آن یعنی Phantom Liberty متمرکز است، به نظر می‌رسد که این استودیو تصمیم گرفته تا نگاه خود را به صورت هم‌زمان به آینده هم بدوزد.

در واقع این استودیو کار بر روی دو بازی AAA را به صورت هم‌زمان آغاز کرده است. البته همان‌طور که می‌دانیم یکی از این بازی‌های نسخه‌ی بعدی سری The Witcher است. فعلا معلوم نیست که پروژه‌ی دیگر چه خواهد بود، اما احتمالا کار بر روی بازی بعدی اصلی Cyberpunk آغاز شده است.

تبلیغات

آدام کیشینسکی (Adam Kiciński)، مدیر عامل سی‌دی پراجکت رد، در سال 2022 تایید کرد که این استودیو بر روی آی‌پی‌های داخلی کار خواهد کرد. در حال حاضر The Witcher و Cyberpunk تنها آی‌پی‌های متعلق به سی‌دی پراجکت رد هستند.

بعید است در آینده‌ی نزدیک شاهد انتشار اطلاعات زیادی از این دو بازی باشیم. با این حال می‌دانیم که سی‌دی پراجکت رد برنامه دارد تا بسته الحاقی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty را سال آینده برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلتفرم PC و سرویس استریم استدیا منتشر کند.

هم‌چنین نسخه‌ی نسل نهمی بازی The Witcher 3: The Wild Hunt هم هنوز در دست توسعه قرار دارد. این نسخه برای عرضه در اواخر امسال برنامه‌ریزی شده است.

Mehran.Bavahid gamerJailor70متینDARKSIRENEllie TerminatorAlbert(Squatlatex(Old man editionmeysambتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Invisible bearded userM.KhMr.BadGuyPorfosorMohsenj74@alistar

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا