هاست پرسرعت
بازی

استودیوی Bluepoint Games سخت مشغول کار روی پروژه‌ی بعدی است

استودیوی Bluepoint Games سخت مشغول کار روی پروژه‌ی بعدی است

استودیوی بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) از زمان پیوستن به PlayStation Studios در سال 2021 در مورد پروژه‌ی بعدی خود در سکوت خبری کامل بوده است.

تبلیغات

بلوپوینت گیمز پیش از این در قالب کارت تبریک سال نوی خود به پروژه‌ای جدید اشاره کرده بود. در این کارت تبریک شاهد چهار جعبه‌ی کادو بودیم. سه جعبه باز شده و به سه پروژه‌ی آخر این استودیو یعنی ریمیک Demon’s Souls، ریمیک Shadow of the Colossus و God of War Ragnarok (کار پشتیبانی) اشاره می‌کردند. با این حال جعبه‌ی چهارم باز نشده باقی مانده بود. به نظر می‌رسد که این استودیو سخت مشغول کار روی این بازی چهارم است.

پیتر دالتون (Peter Dalton)، رئیس بخش فناوری بلوپوینت گیمز، این مهم را پس از اخراج هزاران نفر از مایکروسافت در توئیتر خود اعلام کرد:

ما سخت مشغول کار روی پروژه‌ی بعدی خود هستیم و چند موقعیت شغلی را موجود داریم. به شخصه به استخدام برنامه‌نویسان علاقه‌مند هستم. اگر این موقعیت برای شما جذاب است، منتظر پیام شما هستیم.

دالتون هم‌چنین در مورد زمان معرفی این پروژه گفت که هر وقت این استودیو آماده باشد از بازی جدید رونمایی خواهد شد. در مورد این پروژه تا کنون شایعات زیادی وجود داشته‌اند. در سال 2021 ادعا شد که بلوپوینت گیمز مشغول کار روی چندین ریمیک Metal Gear Solid است. با این حال کمی بعدتر گفته شد که این استودیو مشغول کار روی دو بازی است؛ یک بازی اصلی مثل Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و یک ریمیک از یک بازی محبوب.

نیک بیکر (Nick Baker) از XboxEra هم در سال 2021 گفت که یک ریمستر از Bloodborne برای پلی استیشن 5 در دست توسعه است. اما از آن زمان خبری در این مورد نشده است.

????Soulامیر حسینگیمر غمگینHaj ClankAbolfazl🤘Mohsenj74

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا