هاست پرسرعت
خودرو

استیضاح وزیر صمت برگزار شد؛ روایت فاطمی امین از ماجرای کتک خوردن معاون وزیر + فیلم

استیضاح وزیر صمت برگزار شد؛ روایت فاطمی امین از ماجرای کتک خوردن معاون وزیر + فیلم

پس از حواشی فراوان سرانجام جلسه استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز یکشنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد. قرار است تا در نوبت بعد از ظهر، جلسه رای گیری اعتماد نمایندگان به وزیر صمت برگزار شود.

سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی طرح استیضاحش، در دفاع از خود بیان کرد: امروز زمان همدلی و هم‌افزایی دولت مردمی و مجلس انقلابی است، چراکه مساله امروز، مساله کشور است. ما فرصت نداریم که درگیر حاشیه‌ها شویم. ما اجازه نداریم که درگیر خودمان شویم. ما باید به دنبال جبران عقب‌ماندگی‌ها باشیم. باید به فکر معیشت مردم باشیم و این امر نیاز به همدلی و هم‌افزایی دارد.

وی با اشاره به مافیای خودرو و مشکلات وی در مدیریت اژدهای هفت سر فساد بیان داشت: پیگیری کنید کدام شرکت است که وقتی به منافعش نمی‌رسد، با معاون بنده برخورد فیزیکی می‌کند!

فاطمی امین گفت: در میانه اجرای برنامه چهارساله خودرو به جای خوبی رسیده ایم. می‌توانستم به دنبال محبوبیت خود باشم ولی مسیر دیگر را انتخاب کردم و وارد میدان شدم و مسئله را زیر ساختی حل کردم.

وزیر صمت بیان کرد: آقای رئیس مجلس شما پیگیری کنید کدام شرکت است که وقتی به منافعش نمی‌رسد، با معاون بنده برخورد فیزیکی می‌کند.

فاطمی امین در ادامه افزود: این شرکت به جرم ۳ هزار میلیارد تومان گران فروشی هم اکنون پرونده مفتوحی در سازمان تعزیرات دارد.

فاطمی امین با اشاره به اینکه معاون بنده را به قصد کشت مضروب کردند، از فشار افراد مذکور به شعبه ۲۷ دادگاه جنایی جهت بسته شدن پرونده خبر داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۷ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا