هاست پرسرعت
بازی

استیم چارت پرفروش‌ترین بازی‌های خود را منتشر کرد

استیم چارت پرفروش‌ترین بازی‌های خود را منتشر کرد

شرکت ولو (Valve) به تازگی یک صفحه‌ی Steam Charts جدید را برای پلتفرم استیم منتشر کرده است. در این صفحه شاهد متریک‌های مختلفی از جمله بیشترین تعداد بازیکن هم‌زمان و پرفروش‌ترین بازی هستیم.

ولو آپدیت جدیدی را برای استیم منتشر کرده است. این آپدیت یک صفحه‌ی جدید به نام Steam Charts را به پلتفرم استیم اضافه می‌کند که در آن می‌توانیم شاهد آمار مختلف بازی‌ها بر روی این پلتفرم فروش دیجیتال باشیم. در این میان شاهد چندین متریک جالب توجه هستیم که البته موارد مورد انتظاری مثل بیشترین تعداد بازیکنان جزوی از آن‌ها هستند.

سایر متریک‌های ارائه داده شده توسط استیم شامل جزئیاتی مثل محبوب‌ترین بازی‌ها و پرفروش‌ترین بازی‌ها می‌شوند. در حال حاضر به نظر می‌رسد که پرفروش‌ترین بازی استیم Call of Duty Modern Warfare 2 باشد. اثری که هنوز منتشر نشده، اما می‌توانید آن را پیش‌خرید کنید. پس از آن دو بازی رایگان یعنی Counter-Strike: Global Offensive و Apex Legends در رده‌های دوم و سوم هستند. فهرست پنج بازی پرفروش استیم با Rancher 2 و Cyberpunk 2077 به پایان می‌رسد.

تبلیغات

در زمینه‌ی بازی‌هایی که بیشترین تعداد بازیکن را دارند باید گفت که Counter-Strike: Global Offensive با 400 هزار بازیکن هم‌زمان در رتبه‌ی اول قرار دارد. بازی‌های Dota 2 ،Apex Legends ،Lost Ark و Destiny 2 هم رتبه‌های دوم تا پنجم را تشکیل می‌دهند.

به هنگام نوشتن این مطلب، صفحه‌ی Steam Charts از 16 میلیون بازیکن آنلاین خبر می‌دهد. در حالی که اوج تعداد بازیکنان آنلاین 26 میلیون نفر بوده است.

میام رو خطتDARKSIRENگیمرهای دو دوتا پنج تاچپ دستChiefAlborzMishsAminPSهادی صفاییتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)PorfosorA,shDarthmahdi12345ArkhamStar FireDr.PyroLonesome guyEzio Auditore da Firenzefarshadx

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا