هاست پرسرعت
بازی

اسکوئر انیکس در رابطه با Final Fantasy 16 از طرفداران نظرسنجی می‌کند

اسکوئر انیکس در رابطه با Final Fantasy 16 از طرفداران نظرسنجی می‌کند

اسکوئر انیکس پرسشنامه‌ای را برای بازیکنان ژاپنی Final Fantasy 16 فرستاده و از آن‌ها خواسته تا بازخوردشان را درباره بازی، با توسعه‌دهندگان آن به اشتراک بگذارند.

تبلیغات

شانزدهمین نسخه فرنچایز Final Fantasy، نزدیک به یک ماه پیش برای PS5 و توسط اسکوئر انیکس (Square Enix) منتشر شد که در هفته اول عرضه، توانست بیش از سه میلیون نسخه به فروش برساند. فروش اولیه بازی کمتر از Final Fantasy 15 و Final Fantasy 7 Remake بود؛ اما با توجه به عرضه انحصاری برای PS5، اسکوئر انیکس عملکرد آن را «بسیار قوی» ارزیابی کرد.

درحالی که نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه‌کننده بازی و شرکت اسکوئر انیکس، هر دو در فکر ارائه محتوای جدید برای Final Fantasy 16 هستند، به‌تازگی پرسشنامه‌ای از سوی اسکوئر انیکس در دسترس بازیکنان این بازی در ژاپن قرار گرفته که نتایج بررسی آن، در آینده و در توسعه عناوین بعدی شرکت، مورد توجه توسعه‌دهندگان واقع خواهند شد. این مسئله، لزوما به این معنی نیست که نسخه اصلی جدیدی از فرنچایز فاینال فانتزی در دست ساخت است؛ چرا که ممکن است اسکوئر انیکس، نتیجه این پرسشنامه‌ها را حتی پیش از تصمیم‌گیری در مورد پروژه بعدی خود، مد نظر قرار بدهد.

طرفداران فاینال فانتزی، از حالا در انتظار عرضه Final Fantasy 7 Rebirth در اوایل سال ۲۰۲۴ هستند. همچنین گفته می‌شود که ریمیک دو عنوان Final Fantasy 9 و Final Fantasy 10، در کنار ریمستر Final Fantasy Tactics در دست توسعه قرار دارند. مشخصاً اسکوئر انیکس پتانسیل موفقیت عظیم فرنچایز فاینال فانتزی را مد نظر قرار داده و به همین دلیل، سرمایه‌گذاری خود را روی این سری، قوی‌تر از گذشته دنبال می‌کند.

تبلیغات
RondaArtin_GamearMasterSepehrAQUARIUSNemesismeysambمحمدامین حیدریTahaicمردی از مادری فرانسوی و پدر ایتالیاییEzio (Spider-Man Edition)v-alkalineThe Legend of Zelda: Tears of the Kingdom3doSina7294محمد صالح اسدی🤘Mohsenj74باسم ابن اسحاقMax22armin

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا