هاست پرسرعت
بازی

اسکوئر انیکس ساخت ریمسترهای بیشتر از عناوین کلاسیک قدیمی خود را بررسی می‌کند

اسکوئر انیکس ساخت ریمسترهای بیشتر از عناوین کلاسیک قدیمی خود را بررسی می‌کند

پس از موفقیت سری بازی‌های Final Fantasy I-VI Pixel Remaster، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد که در حال بررسی کار بر روی ریمسترهای بیشتری از آثار کلاسیک قدیمی خود است.

تبلیغات

طی یک جلسه پرسش و پاسخ که در چهل و سومین جلسه سالانه سهامداران شرکت در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ برگزار شد، اسکوئر انیکس اعلام کرد که پس از موفقیت Final Fantasy I-VI Pixel Remaster، ساخت ریمسترهای بیشتر از عناوین کلاسیک خود را بررسی خواهد کرد.

یکی از مدیران اسکوئر انیکس در پاسخ به سوالی در مورد برنامه‌ریزی این شرکت برای ساخت ریمستر از عناوین قبلی خود اظهار داشت که اگرچه این شرکت از اشتراک‌گذاری اطلاعات در مورد عناوین جدید خودداری می‌کند، اما ایده‌های مختلفی را در داخل بررسی می‌کند و طرفداران باید منتظر اطلاعیه‌های آتی باشند.

اسکوئر انیکس همچنین به سوالی درباره فاصله طولانی‌تر بین انتشار بازی‌های این شرکت نسبت به رقیبان خود پاسخ داد. یکی از مدیران اجرایی اظهار داشت که این شرکت به تقویت سازمان توسعه داخلی خود اعتقاد دارد، زیرا دشواری توسعه عناوین اصلی در حال افزایش است که همچنین پیامدهایی را برای زمان‌بندی ساخت دارد. این ناشر ژاپنی امیدوار است که این تقویت سازمان نه تنها به توسعه عناوین اصلی بلکه به IP‌های جدید تحت تیم مدیریت تازه کمک کند.

سری بازی‌های Final Fantasy Pixel Remaster شامل بازسازی شش عنوان شماره‌دار اول سری Final Fantasy است. این بازسازی ها از یک انجین یکپارچه استفاده می‌کنند که توسط موتور بازی‌سازی Unity طراحی شده‌اند. در جریان شوکیس تابستانی Square Enix در E3 2021 از این سری رونمایی شد.، سری ریمستر شده در جولای ۲۰۲۱ برای iOS، Android و استیم و در فوریه ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۴ و در آوریل سال ۲۰۲۳ برای نینتندو سوییچ منتشر شدند.

Cyrus卂爪丨尺乙卂尺乇丨meysambSepehrهالک ایرانیAlbert Weskerطلبه گیمر 🎮The Legend of Zelda: Tears of the KingdomMax22PORIبهزاد سالمیPorfosorDARKSIRENShark GamerباواریاییManny CalaveraKratos🤘Mohsenj74SekiroS Ghost of Spartamore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا