هاست پرسرعت
بازی

اضافه شدن چهار بازیگر جدید به جمع بازیگران سریال پنگوئن دنیای دی سی

اضافه شدن چهار بازیگر جدید به جمع بازیگران سریال پنگوئن دنیای دی سی

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دی سی (چپتر اول)

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Penguin در شهر نیویورک آغاز شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به سریال پنگوئن اضافه شده‌اند. در ابتدا ددلاین گزارش داد که تئو روسی، بازیگر آثاری چون سریال لوک کیج، فیلم Emily the Criminal، فیلم Army of the Dead و سریال Sons of Anarchy برای بازی در یک نقش نامشخص به جمع بازیگران سریال The Penguin اضافه شده است. البته او تنها بازیگر جدید این سریال از دنیای دی سی نیست و سه بازیگر دیگر نیز به این سریال اضافه شده است.

تئو روسی در نقش یوسف در حال لبخند زدن در فیلم Emily the Criminal

ورایتی گزارش داد که مایکل زیگن با سابقه بازی در سریال Boardwalk Empire و سریال The Marvelous Mrs. Maisel، جیمز مادیو با سابقه بازی در سریال Band of Brothers و اسکات کوئن با سابقه بازی در سریال The Americans برای بازی در نقش‌های مکمل به جمع بازیگران سریال پنگوئن اضافه شده‌اند. مانند روسی، نقش این سه بازیگر نیز اعلام نشده است، اما منابع نزدیک به سریال می‌گویند که مایکل زیگن احتمالا نقش آلبرتو فالکون، پسر کارماین فالکون را در سریال The Penguin بازی خواهد کرد.

او درواقع برادر سوفیا فالکون، دختر کارماین فالکون است که در سریال پنگوئن یکی از شخصیت‌های اصلی سریال است. شخصیت آلبرتو فالکون برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۶ و در کمیک Batman: The Long Halloween معرفی شد که یک شخصیت شرور و قاتل سریالی است. باتوجه‌به اینکه فیلم بتمن مت ریوز با الهام از کمیک‌های بتمن هالووین طولانی ساخته شده است، آیا احتمال دارد که حضور آلبرتو فالکون در سریال پنگوئن به حضور این شخصیت در فیلم The Batman Part 2 ختم شود؟

مایکل زیگن، جیمز مادیو و اسکات کوئن

سریال The Penguin بخشی از دنیای بتمن مت ریوز است که مت ریوز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور خواهد داشت. وظیفه ساخت سریال پنگوئن بر عهده لورن لفرانک با سابقه کار روی سریال‌ Impulse و سریال Agents of SHIELD خواهد بود. این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و از شبکه HBO Max پخش شود. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال پنگوئن در حدود ۵ تا ۶ ماه طول خواهد کشید که کریگ زوبل، کارگردان فیلم The Hunt و سریال Mare of Easttown کارگردانی ۲ قسمت اول آن را بر عهده دارد.

کالین فارل در نقش پنگوئن، کریستین میلیوتی در نقش سوفیا فالکون، کلنسی براون در نقش سالواتوره مارونی، رینزی فلیز، مایکل کلی، ددرا اوکانل و شهره آغداشلو از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Penguin حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین طبق شایعات منتشر شده در سریال پنگوئن ممکن است شاهد بازگشت رابرت پتینسون، بازیگر نقش بروس وین ملقب به بتمن نیز باشیم.

انتظار می‌رود سریال The Penguin در سال ۲۰۲۴ از شبکه HBO Max پخش شود. همچنین فیلم The Batman – Part II در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۱ مهر ۱۴۰۴) اکران می‌شود.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا