هاست پرسرعت
بازی

اضافه شدن چهار بازی کلاسیک جدید به سرویس نینتندو سوییچ آنلاین

اضافه شدن چهار بازی کلاسیک جدید به سرویس نینتندو سوییچ آنلاین

شرکت نینتندو با انتشار یک تریلر تازه اعلام کرد چهار بازی کلاسیک از کنسول‌های سگا مگا درایو و جنسیس به فهرست بازی‌های سرویس نینتندو سوییچ آنلاین اضافه شده‌اند. باتوجه‌به تریلر منتشر شده این چهار بازی شامل Golden Axe II، Virtua Fighter 2، Alien Storm و Columns هستند. Golden Axe II یک بازی دو بعدی است که در آن بازیکنان کنترل قهرمان‌هایی به نام‌های Ax ،Tyris و Gilius را به‌دست می‌گیرند و باید در دنیایی عجیب و با استفاده از قدرت شمشیر و جادو وارد نبرد با امپراطوری Dark Guld شوند.

بازی Alien Storm یک بازی کلاسیک دو بعدی و ماجراجویی دیگر به شمار می‌آید که در آن انواع بیگانه‌های فضایی به زمین حمله کرده و بازیکنان باید در نقش قهرمانانی با قدرت‌های گوناگون، با آن‌ها مبارزه کنند. در همین حال Columns یک بازی کلاسیک و معمایی است که در آن بازیکنان باید جواهرات مختلف را در ردیف‌هایی به‌صورت عمودی یا افقی کنار هم قرار دهند تا امتیاز خود را افزایش دهند.

این بازی دارای چندین حالت از جمله بخش رقابتی دو نفره است. درنهایت بازی Virtua Fighter 2، نسخه دو بعدی سری محبوب مبارزه‌ای برای سگا جنسیس است و در آن مبارزان مختلفی از جمله آکیرا، جکی، سارا، جفری و ولف حضور دارند و هر کدام در یکی از فنون رزمی مثل کشتی کج، جیت کاندو، باجی کوان و موارد دیگر حرفه‌ای هستند.

درحالی‌که فهرست بازی‌های دیجیتالی پلتفرم‌های NES و SNES به‌عنوان بخشی از اشتراک سطح استاندارد نینتندو سوییچ آنلاین در دسترس قرار دارند، بازی‌های سگا مگا درایو، سگا جنسیس و N64 فقط برای بازیکنانی در دسترس هستند که اشتراک سطح Expansion Pack این سرویس را خریداری کرده باشند. در ماه نوامبر گذشته شرکت نینتندو دو نسخه‌ی اول Mario Party از کنسول N64 را در اختیار مشترکان سرویس آنلاین خود قرار داده بود.

دانلود از آپارات

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم gsxr و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا