هاست پرسرعت
بازی

اطلاعات جدیدی از فیلم Man of Steel 2 منتشر شد

اطلاعات جدیدی از فیلم Man of Steel 2 منتشر شد

پس از حدود یک دهه انتظار به نظر می‌رسد که طرفداران سوپرمن به زودی فیلم Man of Steel 2 را دریافت خواهند کرد.

فیلم Man of Steel با اکران در سال 2013 به عنوان آغازگر دنیای سینمایی دی‌سی موفق شد تا 668 میلیون دلار در سینما فروش کرده و نه تنها به عنوان پرفروش‌ترین فیلم اختصاصی شخصیت سوپرمن در تاریخ لقب بگیرد، بلکه هنری کویل (Henry Cavill) را به عنوان یکی از ستارگان توانمند حال حاضر سینما نیز به بینندگان معرفی کرد.

با این حال اگرچه این پروژه در جلب نظر منتقدین موفق عمل نکرد، اما به سبب بهره بردن از روایتی تیره و تاریک، طرفداران گسترده‌ای در سراسر جهان پیدا کرد. در ادامه البته با برنامگی کمپانی برادران وارنر که منجر به شکست پروژه‌های بعدی DCEU شد، به نظر می‌رسید که پرونده سوپرمن هنری کویل برای همیشه در سینما بسته شده است.

حال در خبری امیدوار کننده، خبرگزاری هالیوود ریپورتر گزارش داده که کمپانی برادران وارنر خواهان ساخت Man of Steel 2 می‌باشد و به این منظور نیز در تلاش هستند تا نویسندگانی خبره را برای این پروژه پیدا نمایند. جیمز گان (James Gunn) نیز در گفت و گو با این کمپانی قرار دارد تا شاید به عنوان نویسنده یا کارگردان به این پروژه ملحق شود.

تبلیغات

دوئین جانسون (Dwayne Johnson) که با اکران فیلم Black Adam حال و هوای جدیدی به دنیای سینمایی دی‌سی بخشیده است، با تلاش‌های چندین ساله خود سعی داشت تا بتواند هنری کویل را به عنوان تنها سوپرمن DCEU بازگردانده و جایگاه او را در این فرنچایز را تثبیت نماید.

علی‌رغم این که راه درازی تا تماشای Man of Steel 2 در سینما باقی‌مانده است، اما قطعاً چنین خبری می‌تواند باعث دلگرمی طرفداران هنری کویل و DCEU گردد.

منبع: اسکرین‌رنت

MHNامیرKOOSHANRezag1RPKmohsen62🇮🇷Hulk🇮🇷پسر همسایهLonesome guyBoogimanChris redfieldCapitanEzio Auditore da FirenzeArmin Ezati@alistarSaman_hk

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا